کد خبر: ۳۱۴۱۶
|
۰۴ آبان ۱۴۰۱ | ۰۸:۰۰

آنچه از دوربین سامسونگ گلکسی اس 23 می دانیم

سامسونگ مدت‌هاست که از نظر کیفیت دوربین گوشی در میان تولیدکنندگان برتر بوده است، بنابراین برخی از علاقه مندان می خواهند بدانند که سری گلکسی S23 چه چیزهایی را با دوربین خود به ارمغان خواهد آورد!؟

به گزارش «نبض فناوری»، گلکسی اس۲۲ سال گذشته برخی از سنسورهای دوربین جدید را در مدل‌های معمولی و دسته‌ای از تغییرات کوچک در S22 Ultra معرفی کرد که همگی به بهبود عکاسی در نور کم کمک کردند. امسال شایعات حاکی از آن است که بیشتر پیشرفت‌ها بر روی دوربین‌های اصلی که قرار است با سری جدید گلکسی اس 23 عرضه شوند متمرکز خواهد شد و آن را حتی قدرتمندتر و همه‌کاره‌تر از قبل می‌کند.

دوربین اس۲۳ اولترا

گفته می شود که گلکسی اس 23 اولترا بالاخره یکی از سنسورهای 200 مگاپیکسلی سامسونگ را برای دوربین اصلی خود خواهد داشت. به طور خاص، پرچمدار رده بالا سامسونگ ظاهرا می تواند حسگر 200 مگاپیکسلی ISOCELL HPX این شرکت را دریافت کند.

این حسگر جدید با وضوح فوق‌العاده بالا ظاهراً به Galaxy S23 Ultra اجازه می‌دهد تا تصاویر بسیار دقیقی با قابلیت کامل 200 مگاپیکسلی خود در شرایط بسیار روشن بگیرد. با این حال، به طور خودکار پیکسل ها را با هم به پیکسل های بزرگتر تبدیل می کند تا نور بیشتری را در شرایط تاریک تر جذب کند. بنابراین، این عکس‌های 50 مگاپیکسلی در محیط‌های با نور متوسط ​​و عکس‌های 12.5 مگاپیکسلی در شرایطی که نور بسیار کمی وجود دارد، خواهد بود.

از نظر ویدیویی، گفته می‌شود که حسگر ISOCELL HPX قادر به فیلم‌برداری 8K 30 فریم در ثانیه و HDR دوگانه در حین عکاسی با کیفیت 4K و FHD است، که اساساً به این معنی است که تلفن می‌تواند تصاویر بسیار خوبی را با نور یکنواخت ثبت کند.

علاوه بر این، یکی از کارشناسان اعلام کرده است که سامسونگ ممکن است در حال کار بر روی یک ویژگی Ultra Stabilization برای Galaxy S22 Ultra باشد تا با ویژگی Action Mode اپل که با سری آیفون 14 عرضه شد، رقابت کند.

در مورد بقیه دوربین های S23 Ultra، در حال حاضر به نظر می رسد مانند قبل باقی مانده اند. بنابراین یک دوربین تله فوتو با زوم 10 مگاپیکسلی و زوم 3 برابری و یک دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی خواهد بود. هنوز اطلاعاتی در مورد دوربین جلو در دسترس نیست.

دوربین Galaxy S23 و Galaxy S23+

اطلاعاتی که در مورد سیستم دوربین گلکسی اس 23 و گلکسی اس 23 پلاس به بیرون درز کرده است در مقایسه با برادر گران قیمت آنها بسیار کمتر است، اما حداقل انتظار می رود که هر دو دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی را که در حال حاضر در گلکسی S22 وجود دارد، دریافت کنند.

حتی اگر بقیه دوربین‌های S23 و S23+ ثابت باقی بمانند (که در حال حاضر به نظر می‌رسد اینطور باشد)، این که دوربین اصلی مدل گران‌قیمت کنونی به گزینه‌های مقرون به صرفه‌تر سال آینده برسد، ارتقای کوچکی نیست. سنسور 108 مگاپیکسلی S22 Ultra با دیافراگم f/1.8 و پیکسل های آن 0.8 میکرومتر بزرگ هستند.

اگر S23 و S23+ واقعاً دوربین اصلی گلکسی اس 22 اولترا را دریافت کنند، به این معنی است که می‌توانیم انتظار بهبود در شرایط نور کم و جزئیات و همچنین کیفیت ویدیوی بهتر را داشته باشیم.

ممکن است شاهد یک دوربین جلو ارتقا یافته در دو مدل معمولی گلکسی S23 باشیم که گفته می‌شود با 12 مگاپیکسل عرضه می‌شود.

سامسونگ گلکسی اس 23 جدید چند دوربین خواهد داشت؟

سامسونگ به احتمال زیاد سال آینده با مجموعه دوربین های یکسانی برای همه مدل های پرچمدار گلکسی S23 خود ادامه خواهد داد. این به معنای مجموعه ای از چهار دوربین در گلکسی اس 23 اولترا است: دوربین اصلی، تله فوتو 10 برابر پریسکوپ، تله فوتو 3 برابر و فوق عریض. برای گلکسی اس 23 و اس 23 پلاس، دوربین اصلی، تله فوتو 3 برابر و فوق عریض خواهد بود.

دوربین سامسونگ گلکسی اس 23: چند مگاپیکسلی خواهد بود؟

در جدول زیر مگاپیکسل مورد انتظار برای هر دوربین در سری گلکسی S23 آمده است:

آنچه از دوربین سامسونگ گلکسی اس 23 می دانیم

به خاطر داشته باشید که همه این اعداد صرفاً بر اساس شایعات و درز اطلاعات است.

این احتمال وجود دارد که مدل‌های معمولی، یعنی Galaxy S23 و S23+، همان حسگر اصلی دوربین اصلی خود را داشته باشند که در مدل Ultra سال گذشته یافت شد. اگر چنین است، این باید یک جهش قابل توجه در کیفیت تصویر و عملکرد دوربین در مقایسه با نسخه های قبلی باشد.

دوربین های جلوی جدید برای مدل های معمولی گلکسی S23

برخی شایعات حاکی از آن است که گلکسی اس 23 و اس 23 پلاس بالاخره دوربین سلفی جدیدی دریافت خواهند کرد. گفته می‌شود مدل‌های جدید 12 مگاپیکسلی هستند که فقط 2 مگاپیکسل بیشتر از قبل است، اما علاوه بر تعداد مگاپیکسل، اطلاعات زیادی وجود دارد که هنوز نمی‌دانیم، بنابراین ممکن است پیشرفت‌ها بسیار بیشتر از آن چیزی باشد که به نظر می‌رسد.

ارسال نظرات
به شکل یک سیگنال الکتریکی؛ کشف جی پی اس در مغز انسان
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 19 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین به سمت صعود حرکت می‌کند؟
با ثبت شکایت در دادگاه فدرال؛ تیک تاک در مقابل کاخ سفید قد علم کرد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 18 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین صعودی ماند؟
دسترسی به اطلاعات پرسنل؛ وزارت دفاع انگلیس هک شد
وبگردی