کد خبر: ۳۱۴۳۲
|
۰۴ آبان ۱۴۰۱ | ۲۰:۳۰

رندرهای مربوط به گلکسی A14 فاش شد

به‌تازگی رندرهایی از گوشی گلکسی A14 سامسونگ فاش شده که طراحی آن و به‌ویژه سیستم دوربین سه‌گانه پشتی آن را به نمایش گذاشته است.

به گزارش «نبض فناوری»، به‌نظر می‌رسد که شرکت سامسونگ قصد دارد جانشین گلکسی A13 را با نام گلکسی A14 وارد بازار کند. به‌تازگی نیز رندرهایی از این گوشی منتشر شده است که طراحی این گوشی را به ما نشان می‌دهد. گوشی گلکسی A14 سامسونگ در چندین بازار از جمله هند عرضه خواهد شد.

قیمت گوشی گلکسی A14 سامسونگ در هند احتمالاً حدود ۱۸۰ دلار خواهد بود. به‌نظر می‌رسد که قاب این دستگاه از طراحی تخت بهره می‌برد و پنل پشتی آن نیز میزبان سه دوربین خواهد بود که فلش LED نیز در کنار آن‌ها دیده می‌شود. دوربین سلفی این گوشی در بریدگی قطره‌ای بالای نمایشگر قرار گرفته است و حاشیه‌های اطراف صفحه‌نمایش نیز نسبتاً نازک به نظر می‌رسد، اما حاشیه‌های پایینی آن نسبت به دیگر لبه‌ها، ضخامت بیشتری دارد.

لبه سمت راست گوشی گلکسی A14 سامسونگ میزبان دکمه‌های تنظیم صدا و پاور خواهد بود. احتمالاً حسگر اثر انگشت این گوشی با دکمه پاور یکپارچه خواهد بود. از دیگر ویژگی‌های گوشی ذکر شده می‌توان به درگاه ۳.۵ میلی‌متری هدفون، درگاه USB-C و بلندگوهای تعبیه شده در لبه پایینی اشاره کرد. گوشی گلکسی A14 در چندین رنگ وارد بازار خواهد شد، اما رندرها مدل سبز آن را به نمایش گذاشته‌اند.

منبع/ ایمنا

ارسال نظرات
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
وبگردی