کد خبر: ۳۱۴۴۱
|
۰۵ آبان ۱۴۰۱ | ۱۲:۳۰

اپل احتمالا اواخر 2023 یک مدل آیپد با نمایشگر 16 اینچی به بازار عرضه می‌کند

اپل ظاهرا برای اولین بار روی توسعه آیپد جدیدی با نمایشگر 16 اینچی کار می‌کند.

به گزارش «نبض فناوری»، اپل ظاهرا برای اولین بار روی توسعه آیپد جدیدی با نمایشگر 16 اینچی کار می‌کند و براساس گزارش منتشر شده از سوی منابع آگاه بازار، این آیپد با نمایشگر بزرگ احتمالا سه ماهه سوم سال 2023 در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

در گزارش منتشر شده از سوی The Information به این موضوع اشاره شده است که این نخستین باری است که اپل روی توسعه آیپد با نمایشگری در این ابعاد کار می‌کند.

آیپد 16 اینچی اپل

اپل احتمالا اواخر 2023 یک مدل آیپد با نمایشگر 16 اینچی به بازار عرضه می‌کند

مدتی است که خبرهای غیررسمی مختلفی در مورد توسعه آیپد با نمایشگر 14 تا 15 اینچی توسط اپل منتشر می‌شود. اما در گزارش جدید صحبت از آیپد 16 اینچی شده است. مارگ کورمن خبرنگار بلومبرگ پیشتر و در سال 2021 در یکی از گزارش‌های خود به آیپد 14 تا 15 اینچی اپل اشاره کرده بود و اخیرا نیز در گزارش دیگر به این موضوع اشاره کرده بود ظاهرا اپل می‌خواهد طی یک یا دو سال آینده اولین آیپد خود با نمایشگر بزرگ را در دسترس کاربران قرار دهد.

این در حالی است که «راس یانگ»، یکی دیگر از منابع آگاه بازار و تحلیلگر زنجیره تامین، در ماه ژوئن نیز پیش بینی مشابهی را مطرح کرده بود و به آیپد پرو با نمایشگر 14.1 اینچی میکروال‌ای‌دی و نمایشگر پروموشن اشاره کرده بود که قرار است ظاهرا تا سال آینده میلادی از راه برسد.

آیپد پرو 12.9 اینچی در حال حاضر بزرگترین مدل آیپد اپل است و توسعه دستگاهی با نمایشگر بزرگ‌تر می‌تواند توجه برخی از کاربران را جلب کند. همچنین این آیپد با نمایشگر بزرگ برای کسانی که می‌خواهند از Stage Manager استفاده کنند و به راحتی در iPadOS 16 بین برنامه‌ها جابه‌جا شوند، گزینه خوبی است و فضای خوبی را در هنگام استفاده از دستگاه در اختیار آنها قرار می‌دهد.

باید دید در نهایت تصمیم اپل برای عرضه آیپد 16 اینچی به چه سمت و سویی حرکت خواهد کرد و آیا این شرکت دستگاهی با چنین نمایشگر بزرگی به بازار عرضه خواهد کرد یا خیر.

منبع/ دیجیاتو

برچسب ها: اپل آیپد آیپد پرو
ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
وبگردی