کد خبر: ۳۱۴۷۲
|
۰۷ آبان ۱۴۰۱ | ۰۸:۰۰

افشاگری جدید در مورد آیفون آینده

مینگ چی کو اعلام کرد که مدل های بدون دکمه آیفون 15 در سال 2023 عرضه می شوند.

 به گزارش «نبض فناوری»، مدل های پریمیوم آیفون 15 بدون دکمه در سال 2023 عرضه می شوند.  مینگ چی کو، کارشناس داخلی مشهور اپل می‌گوید که طبق گزارش‌ها، اپل در حال برنامه‌ریزی برای خلاص شدن از شر دکمه‌های فیزیکی در دو مدل آیفون پیشرفته در سال 2023 است و به طور کامل از دکمه‌های خازنی استاتیک استفاده می‌کند. به گفته این تحلیلگر محبوب، تغییرات طراحی ظاهراً شاهد حذف هر دو دکمه تنظیم صدا و دکمه پاور خواهد بود.

این تغییر طراحی، آیفون 15 پرو و ​​آیفون 15 اولترا (آیفون 15 پرو مکس) را که پریمیوم‌ترین آیفون‌هایی هستند که سال آینده عرضه می‌شوند، زیبا خواهد کرد.

این قطعا اولین بار نیست که اپل چنین حرکتی را انجام می دهد. به عنوان مثال، سری آیفون 7 در سال 2016، دکمه فیزیکی هوم را برای یک دکمه ثابت حذف کرد که بازخورد مشابهی را ارائه می کرد و احساس فشار دادن یک دکمه واقعی را شبیه سازی می کرد. از سال 2015، همه مک‌بوک‌ها تاچ‌پدهای قابل کلیک را برای تاچ‌پدهای استاتیک نیز حذف کرد.

طراحی بدون دکمه و تغییر به USB-C دو مورد از اصلی‌ترین به‌روزرسانی‌های آیفون 15 هستند. تامین کنندگان ویبراتور Luxshare ICT & AAC بدون شک برندگان اصلی  این طراحی بدون دکمه اپل هستند. با این حال، مینگ چی کو معتقد است تامین کنندگان USB Type-C از تغییر اپل به USB Type-C سود زیادی نمی برند.

این بار انتظار داریم اپل بار دیگر چهار مدل آیفون را معرفی کند، اما با طرح نامگذاری کمی اصلاح شده: آیفون 15، آیفون 15 پرو، آیفون 15 پلاس و آیفون 15 اولترا. برخی دیگر از ویژگی‌های جدید که می‌توانند آیفون 15 اولترا را بهتر از مدل‌های معمولی آیفون 15 متمایز کنند، می‌توانند دوربین و سخت‌افزار با قابلیت‌تری باشند که احتمالاً در سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی که با آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس عرضه شد، بهبود چشمگیری خواهد داشت.

برچسب ها: آیفون اپل آیفون15
ارسال نظرات
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
وبگردی