کد خبر: ۳۱۴۷۴
|
۰۷ آبان ۱۴۰۱ | ۱۳:۳۰

گوشی Realme 10 5G آماده راه اندازی شد

گوشی ریلمی 10 گواهینامه 3C با شارژ 33 واتی دریافت و به راه اندازی نزدیک شد.

به گزارش «نبض فناوری»، انتظار می رود Realme 10 ماه آینده (نوامبر) به عنوان جدیدترین گوشی هوشمند میان رده این شرکت معرفی شود. گفته می شود که این گوشی با دو گزینه شبکه فقط 5G و 4G وارد بازار می شود. اکنون و قبل از معرفی رسمی، نسخه 5G گوشی Realme 10 گواهینامه 3C را دریافت کرده است.

طبق گزارش MySmartPrice، یک گوشی هوشمند ریلمی با شماره مدل RMX3663 در سایت صدور گواهینامه 3C چین ظاهر شده است. فهرست بیشتر نشان می‌دهد که این دستگاه با پشتیبانی از شارژ سریع 33 واتی عرضه خواهد شد.

ما می‌توانیم انتظار داشته باشیم که این دستگاه باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی داشته باشد، زیرا در میان گوشی‌های هوشمند میان‌رده که این روزها عرضه می‌شوند بسیار رایج است. بقیه مشخصات Realme 10 5G هنوز در دست نیست.

مشخصات Realme 10 4G (شایعه شده)

طبق افشای اخیر، Realme 10 4G دارای صفحه نمایش ۶.۴ اینچی Full HD+ با وضوح تصویر ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل، نرخ به‌روزرسانی ۹۰ هرتز و نمونه‌برداری لمسی ۱۸۰ هرتز است. یک SoC مدیاتک هلیو G99 این گوشی را با حداکثر 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی تامین می کند. سوخت آن توسط یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تامین می شود که از شارژ سریع 33 واتی پشتیبانی می کند.

Realme 10 4G دارای یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی در پشت خواهد بود که با یک واحد ماکرو 2 مگاپیکسلی همراه خواهد بود و از یک دوربین 16 مگاپیکسلی برای سلفی استفاده می شود. این گوشی هوشمند به رم LPDDR4x و حافظه داخلی UFS 2.2 مجهز خواهد شد. Realme 10 4G احتمالا بین 190 تا 210 دلار قیمت خواهد داشت.

برچسب ها: ریلمی10 گوشی 5جی
ارسال نظرات
رییس سازمان رگولاتوری اعلام کرد؛ تعهد اپراتورها برای پوشش فیبر نوری تا ۱۴۰۴
استخدام در آزمایشگاه مخفی؛ اپل کارمندان هوش مصنوعی گوگل را دزدید
وبگردی