توقف تبلیغات جنرال موتورز در توییتر
به گزارش «نبض فناوری»، جنرال موتورز یک روز پس از آن که میلیاردر و مدیرعامل تسلا، ایلان ماسک، خرید 44 میلیارد دلاری پلتفرم رسانه های اجتماعی را نهایی کرد، به طور موقت تبلیغات پولی در توییتر را متوقف کرد.
این شرکت در بیانیه ای ایمیلی به TechCrunch گفت: ما در حال تعامل با توییتر هستیم تا مسیر پلتفرم تحت مالکیت جدید آنها را درک کنیم.
مشخص نیست که چند درصد از کل بودجه تبلیغات جنرال موتورز به توییتر اختصاص داده شده است. بیشتر خودروسازان در توییتر حضور دارند. اگرچه همه آنها تبلیغات پولی را انتخاب نمی کنند.
فورد، جنرال موتورز، استلانتیس، پورشه، فولکسواگن و ولوو تنها تعداد انگشت شماری از خودروسازان شناختهشده به همراه شرکتهای جدیدتری مانند ریویان هستند که حسابهای رسانههای اجتماعی روی پلتفرم دارند. فیسکر حتی پس از اینکه موسس و مدیر عامل آن، هنریک فیسکر، حساب شخصی خود را در ماه آوریل پس از اعلام قرارداد ماسک و توییتر، حذف کرد، همچنان در توییتر است.
ماسک در اوایل این هفته با یادداشتی که در حساب کاربری شخصی خود در توییتر در مورد رویکرد مورد نظر خود برای اجرای پلتفرم رسانه های اجتماعی منتشر کرد، سعی کرد ترس تبلیغ کنندگان را فرو بنشاند.
ماسک نوشت: «گمینههای زیادی در مورد اینکه چرا توییتر را خریدم و در مورد تبلیغات چه فکر میکنم وجود دارد؛ بیشتر آن اشتباه بوده است.»
وعده های ماسک ممکن است برای جنرال موتورز کافی نباشد زیرا به دنبال رقابت و حتی پیشی گرفتن از تسلا در فروش خودروهای برقی است.
دستشون موند تو پوست گردو یا نه؟
گفته بودن هر کی دوست نداره جم کنه بره دنبال همون برنامه های فارسی که خیلی هم طرفدار داره و ما رو با همین تکنولوزی عقب مونده رها کنه