کد خبر: ۳۱۴۹۳
|
۰۸ آبان ۱۴۰۱ | ۱۳:۳۰

گوگل یک استارت آپ خرید

گوگل برای مقابله با تیک تاک یک استارت آپ آواتار هوش مصنوعی می خرد.

به گزارش «نبض فناوری»، طبق گزارش ها، این شرکت حدود 100 میلیون دلار برای خرید Alter هزینه کرده است. گوگل بی سر و صدا یک استارتاپ را خریداری کرد که روی استفاده از هوش مصنوعی برای تولید آواتار برای کاربران و برندهای رسانه های اجتماعی کار می کرد. طبق گزارش TechCrunch، این شرکت اخیراً حدود 100 میلیون دلار برای خرید Alter پرداخت کرده است.

 این خرید حدود دو ماه پیش بدون اعلام عمومی گوگل انجام شد. روز پنجشنبه، غول جستجو خرید را تایید کرد اما شرایط مالی معامله را فاش نکرد. به گفته TechCrunch، گوگل Alter را برای رقابت بهتر با TikTok خریداری کرد.

Alter زندگی خود را به عنوان Facemoji آغاز کرد و پلتفرمی را ارائه کرد که سایر توسعه دهندگان می توانستند از آن برای اضافه کردن سیستم های ایجاد آواتار به برنامه ها و بازی های خود استفاده کنند.

اینکه چگونه تیم و فناوری Alter می تواند به گوگل کمک کند تا با TikTok بهتر رقابت کند، مشخص نیست. YouTube Shorts، برداشت گوگل از فرمت ویدیوی کوتاه، در حال حاضر یک موفقیت برای این شرکت است. گوگل پس از عرضه جهانی در تابستان 2021، در ژوئن گذشته اعلام کرد که این پلتفرم ماهانه 1.5 میلیارد کاربر فعال دارد.

ارسال نظرات
همزمان با نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی سکوی توسعه‌ نوآوری و فناوری صنعت پتروشیمی کشور رونمایی می‌شود
دادگاه ضدانحصار گوگل و وزارت دادگستری برگزار شد؛ احتمال جریمه غول فناوری به‌‌دلیل حذف مستندات مهم
رییس سازمان رگولاتوری اعلام کرد؛ تعهد اپراتورها برای پوشش فیبر نوری تا ۱۴۰۴
وبگردی