کد خبر: ۳۱۵۰۲
|
۰۸ آبان ۱۴۰۱ | ۱۴:۳۰
اعمال دو جریمه از سوی هندوستان؛

بیم گوگل از اقدامات آنتی تراست هندوستان علیه اندروید

گوگل تصمیم دارد با انجام اقدامی قانونی دستور ناظر آنتی تراست هندوستان برای تغییر عملکرد خود در سیستم عامل اندروید را مسدود کند.

به گزارش «نبض فناوری»، رویترز اعلام کرد، این شرکت بیم دارد که اقدامات مذکور شیوه ترویج پلتفرم را محدود کند.

طی هفته گذشته هندوستان ۲ جریمه به دلیل نقض قوانین آنتی تراست برای گوگل وضع کرد که کل مبلغ آن به ۲۷۵ میلیون دلار می رسد. دلیل یکی از جریمه ها سیاست های مربوط به کمیسیون پرداخت در اپ و دیگر سواستفاده از موقعیت برتر اندروید در بازار سیستم عامل است.

به گفته ۳ منبع آگاه، جریمه ۱۶۲ میلیون دلاری کمیسیون رقابت هند(CCI)درباره سیستم عامل اندروید گوگل را نگران کرده و این شرکت به دنبال اجرای اقدامات اصلاحی وسیع تر است.

یکی از این منابع آگاه معتقد است گوگل بیم آن دارد که تصمیمCCI به فشارهای حقوقی بیشتر در مناطق دیگر جهان منجر شود و در همین راستا تصمیم دارد طی چند هفته آینده اجرای سازمان دستور آنتی تراست هندوستان را مسدود کند.

جریمه ها علیه گوگل در هندوستان در حالی وضع می شوند که این شرکت با افزایش بررسی ها در سراسر جهان روبرو است. ماه گذشته دادگاهی در اتحادیه اروپا حکم مربوط به جریمه ۴.۱ میلیارد دلاری شرکت را تایید کرد. این جریمه در سال ۲۰۱۸ و به دلیل وضع محدودیت های غیرقانونی بر تولیدکنندگان موبایل های اندروید برای شرکت آمریکایی وضع شده بود.

منبع/ مهر

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 16 اردیبهشت 1403 زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد
همزمان با نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی سکوی توسعه‌ نوآوری و فناوری صنعت پتروشیمی کشور رونمایی می‌شود
دادگاه ضدانحصار گوگل و وزارت دادگستری برگزار شد؛ احتمال جریمه غول فناوری به‌‌دلیل حذف مستندات مهم
رییس سازمان رگولاتوری اعلام کرد؛ تعهد اپراتورها برای پوشش فیبر نوری تا ۱۴۰۴
وبگردی