کد خبر: ۳۱۵۱۴
|
۰۹ آبان ۱۴۰۱ | ۰۸:۰۰

برگزاری بزرگترین گردهمایی فناوری جهان

هدف گردهمایی سالانه فناوری، ارزهای دیجیتال است؛ میهمانان شامل سخنرانان مختلفی مانند نوام چامسکی زبان شناس و اولکساندر اوسیک بوکسور قهرمان هستند.

به گزارش «نبض فناوری»،  یکی از بزرگ‌ترین گردهمایی‌های فناوری جهان از روز سه‌شنبه در پایتخت پرتغال آغاز می‌شود و برگزارکنندگان می‌گویند که هدف اصلی آن پرسیدن سؤالات سخت در مورد ارزهای دیجیتال است.

انتظار می رود حدود 100000 نفر در لیسبون برای اجلاس چهار روزه وب و رویدادهای مرتبط گرد هم آیند.

این کنفرانس تلاش می‌کند تا استارت‌آپ‌ها، سرمایه‌گذاران، رهبران کسب‌وکار و سخنرانان دیگر )زبان‌شناس نوام چامسکی و قهرمان سنگین‌وزن بوکس اولکساندر اوسیک( را گرد هم آورد.

اما رمزارز تاکنون به عنوان ابزاری برای ایجاد حباب های سرمایه گذاری، پنهان کردن ثروت غیرقانونی و فعال کردن کلاهبرداری مورد سرزنش قرار گرفته است.

Paddy Cosgrave، برگزارکننده کنفرانس، به AFP گفت: «سوالات زیادی در مورد رمزارز وجود دارد که باید به آنها پاسخ داد.»

سازمان دهندگان گفتند که 70000 بلیت این رویداد فروخته شده است و Cosgrave تخمین زده است که حدود 30000 نفر دیگر برای رویدادهای جانبی در لیسبون حضور خواهند داشت.

به طور کلی صنعت فناوری با مشکلات زنجیره تامین، اختلافات تجاری بین ایالات متحده و چین و نوسانات اقتصادی که سرمایه گذاران را فراری داده است.

این نشست طبق معمول، میزبان تعداد زیادی از چهره‌های شرکت‌های غالب خواهد بود؛ آمازون، اپل، گوگل و متا همگی در آنجا حضور خواهند داشت.

سازمان دهندگان می گویند که بیش از 1000 سخنران در آن شرکت خواهند کرد و در مورد موضوعاتی از امنیت سایبری گرفته تا هوش مصنوعی سخنرانی خواهند کرد.

ارسال نظرات
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
وبگردی