کد خبر: ۳۱۵۴۰
|
۱۰ آبان ۱۴۰۱ | ۱۳:۳۰

معرفی ربات جاروبرقی اوپو

ربات  Sweeping N3 با قدرت مکش 4000Pa راه اندازی شد.

به گزارش «نبض فناوری»، غول فناوری چینی اوپو یک ربات جاروبرقی جدید را در چین راه اندازی کرده است. نام محصول OPPO Sweeping Robot N3 است که از ارتعاش امواج صوتی با فرکانس بالا برای تمیز کردن کف استفاده می کند و می تواند به طور موثر لکه های کف را از بین ببرد. این محصول دارای برچسب قیمت اولیه 1999 یوان (274 دلار) است.

ربات OPPO Sweeping N3 به لطف یک موتور ارتقا یافته روی برد، قادر است تا 4000 پا قدرت مکش داشته باشد. این محصول می تواند 12000 ارتعاش صوتی با فرکانس بالا را در دقیقه انجام دهد که برای سناریوهای مختلف تمیز کردن مناسب است.

محصول جدید دارای فناوری LiDar داخلی با شعاع اسکن 10 متر است. فناوری LiDar که می تواند نقشه ها را با وسعت 900 متر مربع به طور دقیق بسازد. همچنین از الگوریتم SLAM استفاده می کند که می تواند به صاحبان خانه در برنامه ریزی هوشمندانه مسیرهای تمیز کردن بر اساس استفاده های قبلی کمک کند.

در عین حال، ربات OPPO Sweeping N3 به سیستم القایی تمام بدنه Freemove با 31 سنسور و 20+ الگوریتم ثبت شده مستقل مجهز شده است. اینها همچنین می‌توانند به جاروبرقی کمک کنند تا صحنه‌های پیچیده‌ای مانند مبل‌ها، تخت‌خواب‌ها و فرش‌ها را بدون نگرانی از گیرکردن حرکت دهد.

علاوه بر این، این محصول را می توان به برنامه همراه OPPO Smart Home متصل کرد که از آنجا کاربران می توانند دستگاه را کنترل کنند. این برنامه کنترل‌هایی مانند تمیز کردن برنامه‌ریزی‌شده، تنظیم دنده و غیره را ارائه می‌دهد. همچنین می‌توان آن را با مرکز خانه هوشمند مرتبط کرد و تنظیم کرد تا پس از بستن در، حالت تمیز کردن را فعال کند. همچنین از کنترل صوتی هوشمند OPPO پشتیبانی می‌کند.

ارسال نظرات
استخدام در آزمایشگاه مخفی؛ اپل کارمندان هوش مصنوعی گوگل را دزدید
توسط جیمز وب صورت گرفت؛ عکاسی از اسب فضایی با جزییات دقیق
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 11 اردیبهشت 1403 سقوط بیت‌کوین و اتریوم پیش از رویداد هنگ‌کنگ
وبگردی