کد خبر: ۳۱۶۰۸
|
۱۴ آبان ۱۴۰۱ | ۱۱:۳۰

شرکت سامسونگ بر گوشی‌های تاشو تمرکز می‌کند

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که شرکت سامسونگ قصد دارد سال آینده ۲۷۰میلیون گوشی با تمرکز زیاد بر تاشدنی‌ها به فروش برساند.

به گزارش «نبض فناوری»، شرکت سامسونگ انتظار دارد امسال حدود ۲۶۰ میلیون گوشی هوشمند به فروش برساند و همچنین قصد دارد در سال ۲۰۲۳ به فروش حدود ۲۷۰ میلیون دستگاه دست پیدا کند. این شرکت در سال ۲۰۱۷ با فروش ۳۲۰ میلیون دستگاه به اوج خود رسید و از آن زمان تاکنون نتوانسته است بیش از ۳۰۰ میلیون دستگاه به فروش برساند.

تخمین فعلی فروش ۲۶۰ میلیون دستگاه در سال ۲۰۲۲ حدود ۱۰ میلیون بیشتر از سال ۲۰۲۱ است و شرکت ساموسنگ قصد دارد این میزان را در سال آینده مجدداً ۱۰ میلیون افزایش دهد. برای انجام این کار سامسونگ قصد دارد تمرکز زیادی بر گوشی‌های تاشو داشته باشد؛ این امر می‌تواند به رشد سودآوری آن کمک کند. اکنون گوشی‌های تاشدنی شرکت سامسونگ بی‌رقیب هستند و پیش‌بینی می‌شود که میانگین نرخ رشد سالانه آن‌ها تا سال ۲۰۲۴ حدود ۸۰ درصد باشد.

سامسونگ قصد دارد ۶۰ میلیون دستگاه از سری S و Z برتر و ۲۱۰ میلیون واحد از سری A خود را سال آینده عرضه کند. اگر در نهایت یک یا چند تولیدکننده گوشی‌های هوشمند تصمیم بگیرند گوشی‌های تاشدنی خود را وارد بازار بین‌المللی کنند شاید برنامه سامسونگ تغییر کند. گزارش‌های ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی‌های Z Flip و Fold سال آینده سامسونگ با طراحی بهبودیافته، دوام بهتر و تاخوردگی کمتر صفحه‌نمایش عرضه خواهند شد.

منبع/ ایمنا

ارسال نظرات
استخدام در آزمایشگاه مخفی؛ اپل کارمندان هوش مصنوعی گوگل را دزدید
توسط جیمز وب صورت گرفت؛ عکاسی از اسب فضایی با جزییات دقیق
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 11 اردیبهشت 1403 سقوط بیت‌کوین و اتریوم پیش از رویداد هنگ‌کنگ
وبگردی