کد خبر: ۳۱۶۱۷
|
۱۴ آبان ۱۴۰۱ | ۱۳:۰۳
نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید:

جذب نخبگان در بدنه علمی و اجرایی کشور یک ضرورت است

نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید، تلاش بیش از پیش مسئولان در دستگاه‌های اجرایی را برای به کارگیری نخبگان خواستار شد.

به گزارش «نبض فناوری»، پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان اعلام کرد؛ حجت‌الاسلام یوسفعلی شکری در نشست صمیمی با نخبگان و سرآمدان شاهد و ایثارگر استان اردبیل تلاش بیش از پیش مسئولان در دستگاه‌های اجرایی را برای به کارگیری نخبگان خواستار شد و اظهار کرد: جذب نخبگان در بدنه علمی و اجرایی کشور یک ضرورت است که باید زمینه‌سازی‌های لازم برای آن انجام یابد.

وی افزود: نخبگان باید در تصمیم‌سازی و امور اجرایی کشور نیز سهیم باشند تا بتوانیم به پشتوانه ذهن روشن و مهارت‌های مدیریتی و علمی آن‌ها، قلّه‌های پیشرفت و توسعه را یکی یکی فتح کنیم.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: نخبگان علاوه بر نقش‌آفرینی در پیشبرد جریان علمی و فکری کشور نقش مهمی در «جهاد تبیین» نیز دارند و در این مسیر، ادامه دهنده راه شهدا و جانبازان در جبهه‌های علم و فرهنگ هستند.

حجت‌الاسلام شکری با تأکید بر جایگاه والای نخبگان و سرآمدان در جامعه ادامه داد: مقام نخبگان و سرآمدان شاهد و ایثارگر به دلیل حرمت و احترام والایی که از انتساب به ایثارگری دارند، بی‌نظیر و مثال‌زدنی است.

وی با بیان اینکه جوانان و نخبگان شاهد و ایثارگر ما باید ادامه دهنده ی راه شهدا و ایثارگران باشند، افزود: نخبه بودن در نظام جمهوری اسلامی ایران در کنار ابعاد فکری و اندیشگانی، بعد معنوی نیز دارد و نخبگان ما باید در کنار پرداختن به پژوهش و تحقیق و جهاد علمی، در جهاد اکبر و مبارزه با نفس و کسب کمالات اخلاقی نیز نمونه باشند تا بتوانیم جامعه‌ی آرمانی اسلامی را به دست توانمند این نخبگان برپا کنیم.

ارسال نظرات
به دلیل عدم پیروی از مقررات؛ ترکیه گوگل را جریمه کرد
همراه با ارائه چندین ویژگی دسترسی جدید اپل «ردیابی چشم» را به آیفون‌ها و آی‌پدها می‌آورد
وزیر ارتباطات با اشاره افتتاح پروژه های ارتباطی: کیفیت و سرعت اینترنت افزایش پیدا می کند
وبگردی