کد خبر: ۳۱۶۱۹
|
۱۴ آبان ۱۴۰۱ | ۱۴:۴۳

نیازهای فناورانه با تولید محصولات ایران‌ساخت پاسخ داده شد

فن بازار ملی ایران توانسته به عنوان یک پل ارتباطی میان تولیدکنندگان و متقاضیان خدمات به توسعه بازار زیست‌بوم فناوری و نوآوری در کشور کمک کند.

به گزارش «نبض فناوری»، فن بازار ملی ایران به عنوان یک زیرساخت نوین تبادل فناوری تلاش به شناسایی و ارائه فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه فناوری، جلب سرمایه‌گذاران، تسهیل روند تجاری‌سازی دانش‌فنی و سایر فعالیت‌های حرفه‌ای کرده که منجر به توسعه بازار فناوری شده است.

بر اساس آخرین آمار در این شبکه ملی، تعداد شرکت‌ها به ۴۴32، تعداد محصولات ۱۴۲82و تعداد تقاضاها به 840 و همچنین تعداد کاربران سایت شبکه به ۳۰83۱ رسیده است.

زیرساخت نوین تبادل فناوری

برخی از آخرین عرضه‌های محصولات در شبکه فن بازار ملی شامل تکنولوژی کانتون، دستگاه ضد عفونی کننده دست، ربات صنعتی 7 درجه آزادی، پلتفرم آنلاین باغ یار، استارتاپ سیستم هوشمند تشخیص سوفل قلبی، سیستم عامل تشخیص و غربالگری گرفتگی عروق توسط سیگنال‌های حیاتی بدن، دستگاه شبیه ساز سنسورهای خودرو و تست سیم کشی، دستگاه تست و شستشوی انژکتور خودرو، طرح سرمایه گذاری تولید میکروراکتور و طرح سرمایه گذاری تولید صفحات فایبرسمنت برد (کف پوش) می‌شود.

این محصولات در حوزه‌های فناورانه‌ای چون شهر هوشمند، نفت، گاز، پتروشیمی و سلامت و دیگر حوزه‌های کاربردی در کشور تولید و با کمک معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به بازار مرتبط متصل شده‌اند.

این شبکه به خوبی توانسته نقش یک واسطه حرفه‌ای را در این زیست‌بوم بازی کند و از طریق تجاری‌سازی نوآوری‌ها در کشور و رفع نیازهای اطلاعاتی افراد در زمینه تجاری‌سازی دانش فنی و مبادله آن به توسعه بازار فناوری کمک کند.

ارسال نظرات
به شکل یک سیگنال الکتریکی؛ کشف جی پی اس در مغز انسان
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 19 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین به سمت صعود حرکت می‌کند؟
با ثبت شکایت در دادگاه فدرال؛ تیک تاک در مقابل کاخ سفید قد علم کرد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 18 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین صعودی ماند؟
دسترسی به اطلاعات پرسنل؛ وزارت دفاع انگلیس هک شد
در جلسه بررسی آخرین وضعیت فیبرنوری قم مطرح شد؛ پوشش کامل فیبرنوری استان قم ظرف یک هفته آینده انجام می شود
پژوهش جدید «دانشگاه ایالتی واشنگتن» نشان داد استفاده از ChatGPT برای ارزیابی مشکل قلبی عاقلانه نیست!
وبگردی