کد خبر: ۳۱۶۲۵
|
۱۵ آبان ۱۴۰۱ | ۱۵:۳۰

ایجاد تغییرات جدید در توییتر

توییتر پیش از راه‌اندازی سیستم تأیید پولی جدید، تغییراتی را برای برخی از کاربران ایجاد می‌کند.

 به گزارش «نبض فناوری»،  توییتر از روز شنبه به منظور آماده سازی برای راه اندازی سرویس اشتراک اصلاح شده Twitter Blue، تغییراتی را در پلتفرم خود برای برخی از کاربران ایجاد کرد.

به‌روزرسانی‌های مشخص شده در اپ استور تأیید می‌کند که کاربران می‌توانند توییتر آبی را خریداری کنند و یک علامت آبی را با قیمت 7.99 دلار در ماه دریافت کنند. طبق توضیحات موجود در فروشگاه اینترنتی اپل، به‌روزرسانی‌ها برای کاربران ایالات متحده، کانادا، استرالیا، بریتانیا و نیوزلند در دسترس هستند.

استر کرافورد، مدیر مدیریت محصول در شرکت رسانه‌های اجتماعی، در مجموعه‌ای از توییت‌ها گفت که نسخه جدید سرویس اشتراک هنوز برای همه در دسترس نیست، اما یک گروه کوچک اولیه ممکن است به‌روزرسانی‌هایی را برای این پلتفرم ببینند.

ایلان ماسک که در 28 اکتبر مالک جدید توییتر شد، مجموعه ای از ایده ها را برای فرآیند تایید کاربر جدید برای توییتر ارائه کرده است که به قیمت 44 میلیارد دلار خریداری شده است.

در یک رشته توییت قبلی، ماسک از سیستم فعلی انتقاد کرد که یک علامت آبی یا تأیید را به کاربران برجسته مانند سیاستمداران، اعضای مطبوعات، مدیران اجرایی و سازمان‌ها می‌دهد. از لحاظ تاریخی، این علامت به کاربران اجازه می‌دهد تا بدانند حساب قانونی است. سایر شبکه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک و اینستاگرام متا، سیستم‌های تأیید مشابهی دارند.

این تغییرات روز شنبه در فهرست به روز شده اپ استور تأیید شد. نسخه به روز شده این برنامه همچنین به اعضای Blue وعده تجربه خواندن بهتر ودسترسی زودهنگام به ویژگی های جدید را می دهد.

ماسک روز شنبه در توییتی گفت که توییتر بلو پس از تایید کارکرد آن در مجموعه اولیه کشورها در سراسر جهان عرضه خواهد شد.

بر اساس این گزارش، به کارمندان توییتر که روی این پروژه کار می کنند گفته شده است که تا 7 نوامبر فرصت دارند تا این ویژگی را راه اندازی کنند، در غیر این صورت خطر اخراج شدن آنها وجود دارد. 8 نوامبر تاریخ انتخابات میان دوره ای در ایالات متحده است.

ارسال نظرات
به شکل یک سیگنال الکتریکی؛ کشف جی پی اس در مغز انسان
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 19 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین به سمت صعود حرکت می‌کند؟
با ثبت شکایت در دادگاه فدرال؛ تیک تاک در مقابل کاخ سفید قد علم کرد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 18 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین صعودی ماند؟
دسترسی به اطلاعات پرسنل؛ وزارت دفاع انگلیس هک شد
در جلسه بررسی آخرین وضعیت فیبرنوری قم مطرح شد؛ پوشش کامل فیبرنوری استان قم ظرف یک هفته آینده انجام می شود
وبگردی