کد خبر: ۳۱۶۶۲
|
۱۷ آبان ۱۴۰۱ | ۱۱:۳۰

توییتر اسباب بازی ایلان ماسک است

بری دیلر می گوید توییتر اسباب بازی ایلان ماسک است.

به گزارش «نبض فناوری»،  بری دیلر، رئیس شرکت اینترنتی IAC و Expedia گفت که توییتر، که به گفته او یک اسباب بازی برای ایلان ماسک است، تحت مالکیت جدیدش تجارت بسیار کوچکتری خواهد داشت.

دیلر گفت که معتقد است ماسک  یک کیشوتیک(شخصی احمق در تعقیب آرمان ها) اما بسیار منطقی است و فکر می‌کند که ماسک به شرکت پایبند خواهد ماند.

دیلر گفت: این فرد فوق العاده ثروتمند یک اسباب بازی خرید اما تا کی از آن مانند اسباب‌بازی‌ها استفاده خواهد کرد، ما واقعاً نمی‌دانیم.

دیلر گفت که فکر می‌کند ماسک چگونگی بهبود توییتر و جذاب‌تر کردن آن را پیدا می‌کند، اما او متقاعد نشده است که این برنامه فوق‌العاده بعدی شود.

ماسک که مدیرعامل تسلا و اسپیس ایکس نیز هست، در 28 اکتبر مالکیت توییتر را به دست گرفت. او مدیر عامل شرکت پاراگ آگراوال و همچنین مدیر مالی توییتر و رئیس بخش حقوقی، سیاست عمومی و اعتماد و ایمنی آن را پس از تصاحب شرکت برکنار کرد. توییتر تقریباً نیمی از کارمندان خود را چند روز بعد اخراج کرد.

از زمان بستن قرارداد 44 میلیارد دلاری، ماسک یک سری ایده برای فرآیند تأیید کاربر جدید برای توییتر از طریق سرویس اشتراک توییتر آبی ارائه کرده است.

ماسک در یک رشته توئیت گفت که با ارائه تاییدیه از طریق توییتر آبی به مبلغ 8 دلار در ماه، قدرت را به کربران خواهد داد. او گفت که شرکت‌کنندگان در منشن‌ها، پاسخ‌ها و جستجو اولویت خواهند داشت، نیمی از تبلیغات را دریافت می‌کنند و می‌توانند ویدیوها و صداهای طولانی را توییت کنند.

توییتر از روز شنبه به منظور آماده سازی برای راه اندازی سرویس اصلاح شده توییتر آبی، تغییراتی را در پلتفرم خود برای برخی از کاربران ایجاد کرد، اما طبق گزارش ها قصد دارد راه اندازی را تا پس از انتخابات میان دوره ای روز سه شنبه به تعویق بیندازد.

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 اردیبهشت 1403 صعود رمزارزهای پیشروی جهان
به دلیل عدم پیروی از مقررات؛ ترکیه گوگل را جریمه کرد
همراه با ارائه چندین ویژگی دسترسی جدید اپل «ردیابی چشم» را به آیفون‌ها و آی‌پدها می‌آورد
وبگردی