کد خبر: ۳۱۶۶۳
|
۱۷ آبان ۱۴۰۱ | ۱۳:۳۰

تایید شایعه مطرح شده برای اس23 سامسونگ

اسکرین شات فاش شده شایعات دوربین 200 مگاپیکسلی گلکسی اس 23 اولترا را تایید می کند.

به گزارش «نبض فناوری»،  مدتی است که شایعات در مورد سنسور دوربین 200 مگاپیکسلی در سامسونگ گلکسی اس 23 اولترا منتشر شده است. گوشی هایی مانند Motorola Edge 30 Ultra و Xiaomi 12T Pro قبلاً به چنین سنسورهایی مجهز شده اند، اما این اولین مورد برای سامسونگ خواهد بود.

به طور دقیق تر، به نظر می رسد اسکرین شات رابط دوربین را نشان می دهد و گزینه ای برای حالت 200 مگاپیکسلی را نشان می دهد. این امر احتمال برخورداری سامسونگ گلکسی اس 23 اولترا از چنین قابلیت هایی را مجدداً تأیید می کند.

همانطور که قبلا گفته شد، این امر تنها از طریق سنسور دوربین 200 مگاپیکسلی جدید سامسونگ، ISOCELL HPX، امکان پذیر است. دارای فناوری های جدیدی مانند جداسازی عمیق ترانچ پیشرفته (DTI) برای جذب بهتر نور و Tetra2Pixel است که به سنسور اجازه می دهد تا 4 یا 16 پیکسل را برای بهبود عملکرد در نور کم ترکیب کند.

طبق اسکرین شات فاش شده، قابل توجه است که حالت قابل مشاهده دیگر برای عکس ها 50 مگاپیکسل ذکر شده است. به احتمال زیاد این یک مرحله میان رده است که توسط فناوری فوق الذکر Tetra2Pixel فعال شده است. از آنجایی که تصاویر 200 مگاپیکسلی احتمالاً فضای زیادی را اشغال می کنند، یک حالت 50 مگاپیکسلی برای عکس ها مفید به نظر می رسد.

به احتمال زیاد می‌توان انتظار داشت که حالت پیش‌فرض دوربین 12.5 مگاپیکسلی با 4×4 پیکسل باشد. دیدن اینکه حسگر جدید سامسونگ چه توانایی هایی دارد، به خصوص با این افزایش عملکرد در شرایط کم نور، هیجان انگیز خواهد بود.

شاید این اولین باری باشد که یک سنسور 200 مگاپیکسلی در پرچمدار رده بالای سامسونگ یعنی S23 Ultra به کار می‌رود. این نشان می دهد که سامسونگ به توانایی های سنسور جدید اعتماد دارد.

ارسال نظرات
همزمان با نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی سکوی توسعه‌ نوآوری و فناوری صنعت پتروشیمی کشور رونمایی می‌شود
دادگاه ضدانحصار گوگل و وزارت دادگستری برگزار شد؛ احتمال جریمه غول فناوری به‌‌دلیل حذف مستندات مهم
رییس سازمان رگولاتوری اعلام کرد؛ تعهد اپراتورها برای پوشش فیبر نوری تا ۱۴۰۴
وبگردی