کد خبر: ۳۱۶۸۳
|
۱۸ آبان ۱۴۰۱ | ۰۸:۰۰

سقوط بی سابقه بیت کوین

بیت کوین برای مدت کوتاهی به پایین ترین حد خود در سال سقوط کرد، توکن FTX بیش از 75 درصد در فروش گسترده رمزارز از دست داد.

به گزارش «نبض فناوری»،  بازار ارزهای دیجیتال روز سه‌شنبه پس از آن که دو صرافی بزرگ ارزهای دیجیتال در جهان، Binance و FTX، به توافق ادغامی دست یافتند (تا آخرین کمبود نقدینگی را برطرف کنند)سقوط کرد.

با توجه به Coin Metrics، ارزش بیت کوین 12.6 درصد کاهش یافت و به 18203 دلار رسید. اوایل بعدازظهر به 17300.80 دلار سقوط کرد که پایین‌ترین سطح آن از نوامبر 2020 است. اتر پس از کاهش 1228.89 دلاری قبلی، با 18.2 درصد کاهش به 1311.50 دلار رسید.

این کاهش ها در بقیه بازار گسترش یافت؛ دارایی‌های رمزنگاری کوچک‌تر مرتبط با Alameda، شرکت بازرگانی که همچنین متعلق به Sam Bankman-Fried از FTX است، بیشترین ضرر را متحمل شد. توکن FTX (FTT)

توکن بومی پلتفرم معاملاتی FTX، 76.4 درصد سقوط کرد. این توکن به سولانا، رقیب محبوب اتریوم گره خورده است که Alameda یکی از حامیان بزرگ آن است و 26.4٪ از دست داد.

در سهام رمزارز، کوین‌بیس 10.8 درصد کاهش یافت و رابین‌هود، که تجارت رمزارز نیز دارد 19 درصد از دست داد. سایر سهام مرتبط با کریپتو از جمله بانک‌های کریپتو Silvergate و Signature و استخراج‌کنندگان بیت‌کوین Hut 8 و Riot Blockchain سقوط کردند.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
۱۴:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
گلی به جمال بازار بورس خودمون
0
0
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
وبگردی