کد خبر: ۳۱۷۰۱
|
۱۸ آبان ۱۴۰۱ | ۱۵:۳۰

طراحی دوباره اینستاگرام وب

اینستاگرام در وب برای نمایشگرهای بزرگ دوباره طراحی شده است.

به گزارش «نبض فناوری»،  اینستاگرام همچنان به ایجاد تغییرات در برنامه وب دسکتاپ خود ادامه می‌دهد. TechCrunch گزارش داده است که آخرین به روز رسانی یک رابط کاربری به روز شده را معرفی می کند که از نمایشگرهای بزرگ به جای اینکه شبیه یک نسخه بزرگتر از برنامه تلفن همراه به نظر برسد، از مزایای بهتری بهره می برد.

آدام موسری، رئیس اینستاگرام، به‌روزرسانی را به همراه زمان‌بندی درون‌برنامه جدیدی که دیروز فاش شد، اعلام کرد. او در ویدئویی گفت: "ما می دانیم که افراد زیادی از وب برای انجام چند کار چند کاره استفاده می کنند و می خواستیم مطمئن شویم که اینستاگرام تا حد امکان تجربه عالی آنلاین است. این نسخه تمیزتر، سریع‌تر و آسان‌تر برای استفاده است و اکنون برای استفاده از نمایشگرهای بزرگ طراحی شده است.

همانطور که در بالا نشان داده شد، منوهای صفحه اصلی، جستجو، کاوش، پیام ها و اعلان ها به یک ریل جانبی جدید منتقل شدند که بسته به اندازه صفحه نمایش به نمادها جمع می شود. استوری ها در بالا نشان داده می شوند، در حالی که نمایه شما، پیشنهادات و موارد دیگر در سمت راست قرار دارند. هنگام انتخاب هر گزینه منو، نوار منوی سمت چپ باقی می ماند و ناوبری را سریعتر و آسان تر می کند.

رابط جدید استفاده از اینستاگرام را در وب آسان‌تر می‌کند، اما همانطور که 9to5Mac اشاره می‌کند، هنوز هیچ نشانه‌ای از یک برنامه اختصاصی iPad وجود ندارد. اوایل سال جاری، موسری گفت که آی‌پد به اندازه کافی بزرگ نیست تا یک برنامه اختصاصی اینستاگرام را در اولویت قرار دهد. اکنون، حداقل، می توانید به جای آن از نسخه وب استفاده کنید تا تجربه بهتری داشته باشید.

برچسب ها: اینستاگرام وب
ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 10 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده سقوط است؟
در آخرین گزارش درآمد «تجارت الکترونیک پارسیان» در کدال، درآمد و فروش 438 میلیارد تومانی «رتاپ» در فروردین ماه
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۹۵ درصدی در دوره یکماهه فروردین ۱۴۰۳ نسبت به دوره مشابه سال قبل
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
وبگردی