کد خبر: ۳۱۷۰۹
|
۱۹ آبان ۱۴۰۱ | ۱۱:۳۰

اپلیکیشن‌های داخلی در حوزه‌های تخصصی کمک حال کسب و کارها باشند

یک فعال کسب و کار در حوزه مهندسی پزشکی می‌گوید: در کنار حمایت‌هایی که دولت می‌کند لازم است اپلیکیشن‌های داخلی به صورت تخصصی و در حوزه‌های تخصصی هم کمک حال کسب و کارها باشند.

به گزارش«نبض فناوری»بهنام محرابی که علاوه بر ارائه آخرین دستاوردهای علمی در حوزه مهندسی پزشکی در زمینه آموزش این صنعت هم فعالیت دارد،  اظهار داشت: با توجه به تخصصی بودن این حرفه که می‌تواند درآمد بالایی هم داشته باشد و معافیت‌های مالیاتی اقدامی خوب در این راستاست، توسعه اپلیکیشن‌های داخلی ضروری است.

وی افزود: بسیاری از افراد برای تحصیل در این رشته سال‌ها در دانشگاه صرف یادگیری این علم می‌کنند که من با ساده‌ترین روش‌ها تجربه‌های خودم را به این‌ها منتقل می‌کنم و تاکنون در کارم موفق بودم ولی چند وقتی است مانند سابق در فضای مجازی حضور نداشتم که بتوانم فعالیتی هم داشته باشم ولی مطمئناً با توسعه خدمات و امکانات نرم‌افزارهای داخلی این امکان بار دیگر برای ما میسر خواهد شد.

محرابی با اشاره به دستاوردهای دولت در حوزه آی‌تی گفت: کارشناسان خبره‌ای در این حوزه فعالیت دارند که با بهره‌گیری از توان و دانش این‌ها می‌شود بستر مجازی داخلی را توسعه داد و این می‌تواند انگیزه خوبی برای جلب صاحبان کسب و کار اینترنتی به این سمت شود وگرنه با اتکا به بستری چون اینستاگرام چیزی جز زیان عاید ما نخواهد شد.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
استخدام در آزمایشگاه مخفی؛ اپل کارمندان هوش مصنوعی گوگل را دزدید
توسط جیمز وب صورت گرفت؛ عکاسی از اسب فضایی با جزییات دقیق
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 11 اردیبهشت 1403 سقوط بیت‌کوین و اتریوم پیش از رویداد هنگ‌کنگ
وبگردی