کد خبر: ۳۱۷۵۵
|
۲۱ آبان ۱۴۰۱ | ۱۷:۰۰
به مناسبت روز ملی کیفیت؛

سازمان تنظیم مقررات و شرکت ملی پست موفق به دریافت نشان اهتمام به کیفیت آمارهای رسمی شدند

مرکز آمار ایران درمراسمی نشان اهتمام به کیفیت آمارهای رسمی نظام آماری ایران را به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و شرکت ملی پست ایران اهدا کرد.

به گزارش «نبض فناوری»، روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد، در نخستین گردهمایی روسا و دبیران کمیته های آمار بخشی کشور که به مناسبت روز ملی کیفیت برگزار شد، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و شرکت ملی پست ایران موفق به دریافت نشان اهتمام به کیفیت آمارهای رسمی نظام آماری ایران شدند.

در این مراسم که با حضور جواد حسین زاده رییس مرکز آمار ایران و جمعی از مدیران و کارشناسان دستگاه های دولتی برگزار می شد، مهدی حاتمیان مدیرکل دفتر بررسی های اقتصادی و دبیر کمیته آمار بخشی ارتباطات و فناوری اطلاعات در سخنانی با اشاره به اهمیت داده در اقتصاد دیجیتال، گفت: در سایه نظام حکمرانی داده می توانیم یک اقتصاد داده بنیان و دیجیتال داشته باشم.

وی با تاکید به اینکه داده ها قدرت آینده کشورها را رقم می زنند، افزود: در دولت سیزدهم با تهیه و تصویب سند تحول دولت مردمی در سطح دولت، صنعت، کسب و کارها و در نهایت مصرف کننده نهایی شاهد تحول در اقتصاد دیجیتال خواهیم بود.

حاتمیان به لایه های مختلف اقتصاد دیجیتال و سه ضلع کیفیت، کاربرد و سواد دیجیتال، اشاره و تصریح کرد: به کمک این اضلاع می توانیم از نقشه استراتژیک نظام حکمرانی داده به یک برنامه عملیاتی کارا و موثر که کیفیت به معنی مدیریت دانایی است و نقش پررنگی دارد برسیم.

بر اساس این گزارش، در ادامه این مراسم محمود لیائی مدیرعامل شرکت ملی پست ایران و محمود رضایی سراجی مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، بودجه و کنترل برنامه‌های سازمان تنظیم مقررات به نمایندگی از رییس این سازمان، نشان اهتمام به کیفیت آمارهای رسمی نظام آماری ایران را دریافت کردند.

دریافت نشان اهتمام به کیفیت آمارهای رسمی توسط نماینده سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی

سازمان تنظیم مقررات و شرکت ملی پست موفق به دریافت نشان اهتمام به کیفیت آمارهای رسمی شدند

ارسال نظرات
«آبادیران»، بستر نقش آفرینی دانش بنیان‌ها در تحقق گفتمان مردمی‌‌کردن اقتصاد دهقانی خبر داد: برنامه‌های حمایتی ویژه معاونت علمی برای توسعه نوآوری‌های فراگیر اجتماعی
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 24 اردیبهشت 1403 وام مسکن با پشتوانه بیت‌کوین
در اعتراض به دستمزدها؛ کارمندان اپل اعتصاب می‌کنند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 23 اردیبهشت 1403 پیش‌بینی روند قیمت بیت‌کوین
درمان دقیق تر بیماری‌ها؛ هوش مصنوعی گوگل داروساز می‌شود
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 22 اردیبهشت 1403 سقوط بیت‌کوین و اتریوم
به دلیل نقض حق امتیاز اختراع؛ مایکروسافت ۲۴۲ میلیون دلار جریمه شد
وبگردی