کد خبر: ۳۱۷۶۰
|
۲۲ آبان ۱۴۰۱ | ۱۵:۳۰

تاریخ عرضه ویوو X90 فاش شد

ویدیوی تبلیغاتی تاریخ عرضه سری Vivo X90 را فاش کرد.

به گزارش «نبض فناوری»، ویوو X80 و X80 Pro را در اوایل سال جاری عرضه کرد و انصافاهر دو گوشی بسیار خوبی هستند.

 اکنون انتظارات برای سری پرچمدار بعدی این شرکت Vivo X90 زیاد است. انتظار می‌رود این مجموعه شامل X90 Pro، X90 و X90 Pro+ 5G باشد. در حالی که هنوز منتظر اعلام رسمی هستیم، یک ویدیوی تبلیغاتی فاش شده نشان می‌دهد که سری X90 در تاریخ 22 نوامبر در چین عرضه خواهد شد.

یک ویدیوی لو رفته در پلتفرم میکروبلاگینگ چینی Weibo نشان می دهد که سری X90 در تاریخ 22 نوامبر در ساعت 7 عصر به وقت محلی (از طریق GSMArena) در چین عرضه می شود. این ویدیو همچنین طراحی چیزی را که شایعه شده است Vivo X90 Pro+ رده بالاتری دارد به نمایش می گذارد. طراحی شبیه رندرهای لو رفته ای است که در گذشته دیده بودیم. این کلیپ همچنین گوشی را در رنگ مشکی خود نشان می دهد.

به طور جداگانه، ویدیوی فاش شده دیگری نشان می دهد که سری X90 از 14 نوامبر برای پیش خرید در چین در دسترس خواهد بود. این ویدیو همچنین نشان می دهد که Vivo ایرفون های سری TWS 3 آینده را در 22 نوامبر معرفی خواهد کرد.

همانطور که گفته شد، این سری احتمالاً شامل سه گوشی خواهد بود که X90 Pro+ پریمیوم ترین آنهاست. گزارش شده است که این دستگاه از چیپست معرفی نشده اسنپدراگون 8 نسل 2 به همراه 12 گیگابایت رم پشتیبانی می کند.

برچسب ها: ویوو گوشی
ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 10 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده سقوط است؟
در آخرین گزارش درآمد «تجارت الکترونیک پارسیان» در کدال، درآمد و فروش 438 میلیارد تومانی «رتاپ» در فروردین ماه
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۹۵ درصدی در دوره یکماهه فروردین ۱۴۰۳ نسبت به دوره مشابه سال قبل
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
وبگردی