کد خبر: ۳۱۷۸۱
|
۲۳ آبان ۱۴۰۱ | ۱۳:۳۰

تصاویری از ریلمی پروپلاس لو رفت

گوشی ریلمی10پرو پلاس در تصاویری قبل از راه اندازی نشان داده شد.

به گزارش «نبض فناوری»، گوشی Realme 10 4G  اخیراً در چین معرفی شد و Realme 10 Pro+ نیز به زودی وارد بازار می شود. این شرکت تایید کرد که این گوشی جدید در 17 نوامبر عرضه خواهد شد و حتی برخی از مشخصات آن را نیز به اشتراک گذاشت. اکنون در جدیدترین توسعه، تعدادی عکس از این گوشی در فضای مجازی منتشر شده است که به خوبی طراحی آن را به ما نشان می دهد.

یکی از کاربران توییتر تصاویر زنده از Realme 10 Pro+ را به اشتراک گذاشته است که پنل پشتی منعکس کننده و براق گوشی هوشمند را نشان می دهد. مشاهده می‌شود که این گوشی دارای دو حلقه است که به صورت عمودی در پشت قرار گرفته‌اند که در قسمت بالایی یک سنسور قرار دارد، در حالی که در پایین دارای دو لنز باقی مانده است.

ما نمی توانیم جلوی Realme 10 Pro+ را در تصاویر فاش شده ببینیم. با این حال، یک ویدیوی تبلیغاتی اخیر نشان داد که این گوشی دارای صفحه نمایش خمیده با سوراخ پانچ خواهد بود. در مجموع می توان گفت که این گوشی هوشمند کاملاً ممتاز به نظر می رسد.

گزارش‌های قبلی حاکی از آن است که Realme 10 Pro+ با صفحه‌نمایش 6.7 اینچی AMOLED عرضه می‌شود که وضوح تصویر فول اچ‌دی پلاس، نرخ تازه‌سازی 120 هرتز و رنگ‌های 10 بیتی را ارائه می‌دهد. همچنین دارای اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر خواهد بود.

گوشی هوشمند Realme از چیپست Dimensity 1080 با حداکثر 12 گیگابایت رم LPDDR4x و حداکثر 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی قدرت می‌گیرد. گوشی باید عملکرد مناسبی را ارائه دهد. برای مرجع، امتیاز AnTuTu 529420 را دریافت کرد. این گوشی دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است که از شارژ سریع 67 واتی پشتیبانی می کند.

برای عکاسی، Realme 10 Pro+ دارای تنظیمات دوربین پشتی سه گانه است که احتمالاً شامل یک دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی، یک واحد فوق عریض 8 مگاپیکسلی و یک سنسور ماکرو/عمق 2 مگاپیکسلی خواهد بود. در جلو ممکن است دوربین 16 مگاپیکسلی داشته باشد.

برچسب ها: ریلمی گوشی
ارسال نظرات
استخدام در آزمایشگاه مخفی؛ اپل کارمندان هوش مصنوعی گوگل را دزدید
توسط جیمز وب صورت گرفت؛ عکاسی از اسب فضایی با جزییات دقیق
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 11 اردیبهشت 1403 سقوط بیت‌کوین و اتریوم پیش از رویداد هنگ‌کنگ
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 10 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده سقوط است؟
وبگردی