کد خبر: ۳۱۷۸۲
|
۲۳ آبان ۱۴۰۱ | ۱۵:۳۰

رونمایی از یک دوچرخه کوهستانی برقی

دوچرخه کوهستان برقی Moto Parilla Tricolore با قلبلیت طی مسافت 62 مایلی و طراحی شیک رونمایی شد.

به گزارش «نبض فناوری»، سازنده ایتالیایی Moto Parilla جدیدترین دوچرخه کوهستان الکتریکی خود را با نام Tricolore با حداکثر سرعت 15.5 مایل در ساعت (~25 کیلومتر در ساعت) روانه بازار کرده است. Tricolore با طراحی قاب منحصر به فرد مطابق با مسیر ثابت خود ارائه می شود. این مدل از الگوی مشابه Trillix، مدل قبلی خود پیروی می کند. دوچرخه برقی دارای برد کمکی 62 مایل است.

Moto Parilla Tricolore طراحی الهام گرفته از موتورسیکلت دارد و به عنوان یک دوچرخه کوهستان الکتریکی عمل می کند. مجهز به سیستم تعلیق جلو و عقب و سیستم کمک فنر جامد است. Moto Parilla می‌گوید سیستم تعلیق و ترمز آن واکنش بهتر و فعال‌سازی مستقیم تعلیق را در طول سواری ارائه می‌دهد.

Tricolore همچنین دارای پایه صندلی از جنس فیبر کربن است که از شاسی جدا است و ظاهری شناور به قسمت پشتی دوچرخه می دهد. این دوچرخه دارای گیربکس 12 سرعته و ترمزهای هیدرولیک است. چراغ‌های آن در قاب و پایه تنظیم شده تعبیه شده‌اند، در حالی که کابل‌ها به صورت داخلی هدایت می‌شوند تا طراحی صاف و محکمی را ارائه دهند. Tricolore دارای فیبر کربن، بازو یک طرفه و یک جیب داخلی در قاب برای حمل حداقل چمدان است.

این دوچرخه 21 کیلوگرم وزن دارد و دارای موتور 250 واتی Poloni E-P3+MX با حداکثر قدرت 600 وات و گشتاور 90 نیوتن متر است. باتری 800 وات ساعتی دارد که با یک بار شارژ حداکثر مسافت 62 مایلی را ارائه می دهد. اطلاعات در دسترس بودن و قیمت Moto Parilla Tricolore هنوز به طور رسمی منتشر نشده است.

برچسب ها: دوچرخه کوهستان
ارسال نظرات
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
وبگردی