کد خبر: ۳۱۷۹۶
|
۲۳ آبان ۱۴۰۱ | ۱۶:۳۳
همزمان با ۲۵ امین سالروز تاسیس SATRC؛

نشست شورای رگولاتورهای جنوب آسیا در تهران برگزار شد

بیست و سومین نشست شورای رگولاتورهای جنوب آسیا (SATRC) به میزبانی ایران با حضور کشورهای مالدیو، نپال، پاکستان، افغانستان، بنگلادش، بوتان، هند، سریلانکا و کامبوج (به عنوان عضو ناظر) در تهران برگزار شد.

به گزارش «نبض فناوری»، روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام کرد، سید محمدامین آقامیری در این نشست ضمن خوشامدگویی به اعضای شرکت‌کننده گفت: شورای رگولاتورهای جنوب آسیا موسوم به SATRC در طول بیست و پنج سال گذشته با ایجاد فرصت‌های مغتنم درباره مسایلی مانند طیف فرکانس و سیاستگذاری مقررات و خدمات کمک زیادی به رشد و گسترش همکاری‌های منطقه‌ای در زمینه رگولاتوری بین کشورهای عضو کرده است.
رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی افزود: اکنون اعضای SATRC با برخورداری از ظرفیت‌ها و فرصت‌های وسیع همکاری‌های چند جانبه می‌توانند از طریق همکاری و هم‌اندیشی با یکدیگر، نویدبخش آینده‌ای روشن برای منطقه باشند.
رئیس بیست و سومین نشست SATRC با اشاره به اینکه رگولاتورها و سیاستگذاران نقش برجسته‌ای در تسریع رشد ICT به ویژه از طریق همکاریهای بین‌المللی، منطقه‌ای و ملی دارند، تصریح کرد: توسعه همکاری‌های چند جانبه و همکاری در زمینه‌های تبادل دانش، تجربیات و دیدگاهها، بویژه در مورد سیاستگذاری و مقررات‌گذاری در زمینه فناوری‌های جدید در دستیابی به تحول دیجیتال، بسیار با اهمیت است و جلسات SATRC فرصتی بی‌نظیر برای تحقق آنها است.

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 25 اردیبهشت 1403 نرخ تسلط بازار بیت‌کوین چه میزان است؟
«آبادیران»، بستر نقش آفرینی دانش بنیان‌ها در تحقق گفتمان مردمی‌‌کردن اقتصاد دهقانی خبر داد: برنامه‌های حمایتی ویژه معاونت علمی برای توسعه نوآوری‌های فراگیر اجتماعی
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 24 اردیبهشت 1403 وام مسکن با پشتوانه بیت‌کوین
در اعتراض به دستمزدها؛ کارمندان اپل اعتصاب می‌کنند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 23 اردیبهشت 1403 پیش‌بینی روند قیمت بیت‌کوین
درمان دقیق تر بیماری‌ها؛ هوش مصنوعی گوگل داروساز می‌شود
وبگردی