کد خبر: ۳۱۸۳۰
|
۲۵ آبان ۱۴۰۱ | ۱۲:۳۰

نخستین تبلت وان‌پلاس در سال 2023 به بازار عرضه خواهد شد

به‌نظر می‌رسد که کمپانی وان‌پلاس بالاخره در سال آینده از تبلت جدید خود رونمایی خواهد کرد. این اطلاعات از جانب یک افشاگر مشهور با نام Max Jambor ارائه شده است. اظهار وی در چنین حوزه‌هایی خصوصا برای برند وان‌پلاس معمولا دقیق هستند. بنابراین نخستین تبلت وان‌پلاس احتمالا در سال 2023 روانه بازار خواهد شد.

به گزارش «نبض فناوری»، انتشار شایعات پیرامون تبلت وان‌پلاس از سال‌ها قبل آغاز شده است. نادرستی بسیاری از این شایعات در گذر زمان به اثبات رسید؛ اما این‌بار محصول وعده داده شده احتمالا واقعیت پیدا خواهد کرد. در حال حاضر جزئیات چندانی پیرامون این تبلت منتشر نشده است. در واقع حتی مشخص نیست که وان‌پلاس برای تبلت جدید خود از چه نامی استفاده خواهد کرد. بر اساس شایعات پیشین انتظار می‌رود این تبلت با نام تجاری وان‌پلاس پد عرضه شود؛ اما هنوز برای اثبات این ادعا هیچ مدرکی وجود ندارد. با این‌حال شخص افشاگر از هشتگ OnePlus Pad بهره گرفته است.

این تبلت احتمالا دستگاهی با نمایشگر بزرگتر به‌شمار خواهد رفت؛ چرا که امروزه گوشی‌ها از اندازه بسیار بزرگی برخوردار هستند. بنابراین انتظار می‌رود که وان‌پلاس پد به‌همراه یک نمایشگر حداقل 10 اینچی روانه بازار شود. در رابطه با مشخصات فنی این تبلت حدس و گمان‌های فراوانی مطرح شده است. وان‌پلاس احتمالا به سراغ یک تبلت گران‌قیمت رفته و یا می‌تواند محصولی ارزان‌تر با قابلیت دسترسی بالاتر برای مشتریان را تولید نماید. با این‌حال عرضه یک محصول با مشخصات فنی پیشرفته‌تر امری محتمل‌تر به‌نظر می‌رسد.

از جنبه بازه زمانی عرضه این تبلت به بازار نیز گمانه‌زنی‌های مختلفی مطرح شده است. با این‌حال عرضه همزمان وان‌پلاس پد و سری وان‌پلاس 11 امری بعید به‌نظر می‌رسد. در واقع تبلت وان‌پلاس احتمالا پس از سری وان‌پلاس 11 معرفی خواهد شد.

نخستین تبلت وان‌پلاس در سال 2023 به بازار عرضه خواهد شد

بر اساس پیش‌بینی‌ها سری پرچم‌دار وان‌پلاس 11 در ژانویه سال 2023 معرفی خواهد شد. کمپانی چینی احتمالا با برگزاری یک رویداد مجزا یا به‌صورت همزمان با اسمارت‌فون سری T طی سال آینده میلادی از تبلت جدید خود رونمایی خواهد کرد. در صورت تحقق سناریوی دوم، طرفداران وان‌پلاس بایستی کاملا صبور باشند؛ چرا که سری وان‌پلاس 11T در خوش‌بینانه‌ترین حالت ممکن تا 3 ماهه سوم سال 2023 عرضه نخواهد شد.

بر اساس شایعات پیشین، وان‌پلاس پد مجهز به یک نمایشگر 12.4 اینچی اولد، تراشه اسنپ‌دراگون 865 و 6 گیگابایت حافظه رم خواهد بود. همچنین شایعات پیشین از عرضه این محصول به بازار در 6 ماهه نخست سال 2022 حکایت داشتند؛ سناریویی که نهایتا عملی نشد. بنابراین در حال حاضر هرگونه حدس و گمان پیرامون مشخصات و امکانات این تبلت امری دشوار خواهد بود.

منبع/ آی‌تی‌رسان

ارسال نظرات
استخدام در آزمایشگاه مخفی؛ اپل کارمندان هوش مصنوعی گوگل را دزدید
توسط جیمز وب صورت گرفت؛ عکاسی از اسب فضایی با جزییات دقیق
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 11 اردیبهشت 1403 سقوط بیت‌کوین و اتریوم پیش از رویداد هنگ‌کنگ
وبگردی