کد خبر: ۳۱۸۴۶
|
۲۶ آبان ۱۴۰۱ | ۱۱:۳۰

شارژر اپل که به فراموشی سپرده شد

تصاویر جدید شارژر جادویی اپل را نشان می دهد که توسط این شرکت رها شده است.

به گزارش «نبض فناوری»،، MagSafe Duo MagSafe puck, و MagSafe Battery Pack تنها لوازم جانبی MagSafe هستند که اپل برای آیفون ارائه می دهد. تصویر جدیدی که در فضای مجازی منتشر شد، نشان می‌دهد که این شرکت ممکن است به فکر عرضه یک شارژر MagSafe جدید برای آیفون‌ها بوده باشد، اما در نهایت به دلایلی این تصمیم را رد کرد. اپل ممکن است احساس کرده باشد که این پایه فلزی، که فقط می‌تواند آیفون‌ها را در جهت افقی نگه دارد، واقعاً منطقی نیست. بیایید ببینیم چه دلایلی می تواند در پس رها کردن آن باشد.

دسته معروف توییتر، @TheBlueMister، تصویری از محصول منتشر نشده اپل را به اشتراک گذاشت. TheBlueMister گروهی از مجموعه‌داران در پلتفرم رسانه‌های اجتماعی است که جزئیات مربوط به نمونه‌های اولیه و دستگاه‌ها و لوازم جانبی اپل را پیش از انتشار به اشتراک می‌گذارد. این گروه اکنون تصویری از محصول منتشر نشده اپل را به اشتراک گذاشته است که یک شارژر آیفون با پایه فلزی است. ظاهراً قرار بود این دستگاه با نام Apple Magic Charger در بازار عرضه شود.

خود محصول دارای پایه آلومینیومی قابل توجهی است و یک برش دایره ای MagSafe Puck نیز در پایه وجود دارد که می تواند به صورت عمودی بایستد یا صاف روی زمین قرار گیرد. شباهت زیادی به شارژر ساعت اپل در MagSafe Duo دارد. این پایه دارای یک پوشش لاستیکی در قسمت پایینی است که به آن چسبندگی ایمن می دهد. همچنین یک پورت USB Type-C به طور دائم متصل است که بدون شک برای شارژ استفاده خواهد شد.

ما معتقدیم ظرفیت نگهداری این شارژر عامل اصلی تصمیم اپل است. جعبه مغناطیسی کروی MagSafe برای پشتیبانی از موقعیت عمودی بسیار پایین است، بنابراین شارژر جادویی فقط می‌تواند آیفون را در حالت افقی نگه دارد. از آنجایی که واقعاً معنی ندارد و عملی بودن محصول را به شدت کاهش می دهد، این ممکن است تنها دلیلی باشد که از آن صرف نظر شده است.

برچسب ها: شارژر اپل
ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 10 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده سقوط است؟
در آخرین گزارش درآمد «تجارت الکترونیک پارسیان» در کدال، درآمد و فروش 438 میلیارد تومانی «رتاپ» در فروردین ماه
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۹۵ درصدی در دوره یکماهه فروردین ۱۴۰۳ نسبت به دوره مشابه سال قبل
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
وبگردی