کد خبر: ۳۱۸۷۹
|
۲۸ آبان ۱۴۰۱ | ۰۸:۰۰

درز نمونه اولیه گوشی تاشو شیائومی

نمونه اولیه گوشی هوشمند تاشو شیائومی با قابلیت تاشو به بیرون فاش شده است.

به گزارش «نبض فناوری»، Tipster Kuba Wojciechowski عکس هایی از شیائومی تاشو را از طریق حساب توییتر خود منتشر کرد. این دستگاه شباهت زیادی به سری میت ایکس هواوی دارد.

سری Huawei Mate X و سری Royole FlexPai معدود دستگاه‌هایی هستند که دارای نمایشگر تاشو به سمت بیرون هستند. جفت تاشوهای موجود شیائومی (Mi Mix Fold و Mix Fold 2) هر دو به سمت داخل تاشو هستند، زیرا سیستم تاشو به بیرون پیچیده‌تر است. تصاویر فاش شده اولین منظره از تاشوی جذاب شیائومی را نشان می دهد. عکس‌های Wojciechowski یک طرح تاشو به بیرون از نمونه اولیه را نشان می‌دهد. این عکس ها وجود نوار دوربین پشتی مشابه دوربین هواوی میت ایکس را نشان می دهد.

درز نمونه اولیه گوشی تاشو شیائومی

طبق تصاویر فاش شده، حداقل چهار دوربین در نوار دوربین وجود دارد. این تصاویر همچنین برخی از قسمت های داخلی گوشی از جمله باتری، مدار و سایر اجزای آن را نشان می دهد. منبع آگاه اشاره می کند که نمونه اولیه احتمالاً از اسنپدراگون 856 و مودم X50 5G پشتیبانی می کند.

دلیل منطقی برای کنار گذاشتن نمونه اولیه شیائومی می تواند دوام باشد. یک گوشی هوشمند تاشو به سمت بیرون باید با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کند و دوام کمتری نسبت به طراحی های داخلی دارد. همچنین مستعد خراش، ترک و آسیب های دیگر است.

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
وبگردی