کد خبر: ۳۱۹۱۳
|
۲۹ آبان ۱۴۰۱ | ۱۵:۳۰

گوشی مقاوم WP21 با استانداردهای نظامی معرفی شد

آخرین محصول شرکت اوکیتل با نام WP21 رونمایی شد و ویژگی‌های متمایز آن نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است.

به گزارش «نبض فناوری»، به مانند تمام گوشی‌های ضد ضربه و مقاوم دیگر، گوشی WP21 نیز گواهینامه‌های مربوط به مقاومت در برابر آب و گرد و خاک را دارد. اما باتری 9800 میلی‌آمپری و صفحه نمایش امولد دوم آن در پشت دستگاه، به نوعی وجه تسمیه این گوشی محسوب می‌شوند.

گوشی WP21 از یک صفحه نمایش فول اچ‌دی پلاس با نرخ تازه‌سازی 120 هرتزی بهره می‌برد. در پشت اسمارت‌فون هم صفحه نمایش دومی تعبیه شده است که برای نمایش نوتیفیکیشن‌ها، کنترل موسیقی و عملکردهایی از این دست استفاده می‌شود. استفاده از صفحات ساعتی متنوع زیبایی خاصی به این صفحه نمایش بخشیده است.

گوشی جدید WP21 با سه دوربین ترکیبی ایده‌آل برای کاربر خود ارائه می‌دهد. یک سنسور 64 مگاپیکسلی IMX 686 سونی به عنوان دوربین اصلی، ماژول دید در شب 20 مگاپیکسلی و دوربین 2 مگاپیکسلی ماکرو تشکیل‌دهنده این تیم هستند.

گواهینامه‌های IP68 و IP69K به همراه استاندارد نظامی MIL-STD-810H خیال کاربر گوشی WP21 را راحت می‌کند که می‌تواند از گوشی خود در هر شرایطی به راحتی و بدون نگرانی از آسیب دیدن آن استفاده کند. وزن 398 گرمی این گوشی با ابعاد 177.3 در 84.3 در 14.8 میلی‌متر به خوبی نشان می‌دهد که با یک جان‌سخت واقعی طرف هستیم.

گوشی مقاوم WP21 با استانداردهای نظامی معرفی شد

باتری 9800 میلی‌آمپری این دستگاه که در نوع خود کم‌نظیر است، برای 1150 ساعت در حالت استندبای و برای 12 ساعت پخش مداوم ویدئو انرژی مورد نیاز گوشی را ذخیره می‌کند. در ضمن می‌توانید با یک کابل اوتی‌جی دیگر گوشی‌ها را نیز با این دستگاه شارژ کنید.

رم 12 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی که از طریق رم میکرو اس‌دی قابل افزایش است، از دیگر ویژگی‌های گوشی WP21 به حساب می‌آید. فروش این گوشی از 24 نوامبر با قیمت 280 دلار آغاز خواهد شد.

منبع/ آی‌تی‌رسان

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
جایگزین باتری‌های لیتیوم یونی؛ باتری که در چند ثانیه شارژ می‌شود
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در اول اردیبهشت 1403 هاوینگ بیت‌کوین فرا رسید
به دلیل نگرانی از ایمنی داده‌ها؛ هلند استفاده از فیس‌بوک را ممنوع می‌کند
وبگردی