کد خبر: ۳۱۹۵۶
|
۰۱ آذر ۱۴۰۱ | ۱۸:۳۰

رندرهای جدید از سامسونگ گلکسی A54 در فضای وب منتشر شد

سامسونگ گلکسی A53 اخیرا در کانون اخبار قرار داشته و آپدیت One UI 5.0 مبتنی بر اندروید 13 را دریافت نموده است. اما اکنون ظاهرا سامسونگ روی تولید مدل جانشین این گوشی کار می‌کند. موضوع جالب توجه اینکه امسال سامسونگ از عرضه مدل گلکسی A53s صرفنظر کرد. به همین دلیل به‌زودی شاهد رونمایی از گلکسی A54 خواهیم بود. اکنون مجموعه‌ای از رندرهای جدید این گجت در فضای آنلاین منتشر شده است.

به گزارش «نبض فناوری»، تمامی این رندرها با همکاری یک افشاگر با نام مستعار OnLeaks و وبسایت 91mobiles منتشر شده است. با بررسی این تصاویر می‌توان به بزرگترین و ساده‌ترین تغییر اعمال شده در گلکسی A54 پی برد. در واقع این دستگاه در عوض استفاده از سیستم دوربین چهارگانه مجهز به پیکره‌بندی دوربین سه‌گانه خواهد بود. نمای جلویی دستگاه مشابه با گلکسی A53 است؛ با این تفاوت که طول قطر نمایشگر نسبت به گلکسی A53 حدودا 0.1 اینچ کاهش یافته و از 6.5 به 6.4 اینچ رسیده است. همچنین گلکسی A54 کماکان مجهز به یک پنل آمولد با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی 120 هرتزی خواهد بود.

به‌نظر می‌رسد که از طراحی جزیره‌ای شکل ماژول دوربین خبری نخواهد بود؛ چرا که لنزهای دوربین مستقیما از پنل پشتی گوشی خارج شده‌اند. متاسفانه با توجه به رویه فعلی طراحی گوشی‌های هوشمند، حواشی اطراف نمایشگر کماکان ضخیم به‌نظر می‌رسند. فلاش LED در موقعیتی نسبتا عجیب قرار گرفته است. اطلاعات اخیرا لو رفته نشان می‌دهند که گلکسی A54 در عوض به‌کارگیری ماژول اصلی 64 مگاپیکسلی (همانند گلکسی A53) از دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با قابلیت‌های اپتیکی پیشرفته‌تر بهره خواهد گرفت.

رندرهای جدید از سامسونگ گلکسی A54 در فضای وب منتشر شد

پورت USB-C به‌همراه شبکه اسپیکر و یک عدد میکروفون روی لبه تحتانی بدنه گوشی قرار دارند. سینی مخصوص سیم‌کارت روی لبه تحتانی بدنه تعبیه شده و دکمه پاور به‌همراه کلیدهای تنظیم میزان بلندی صدا روی لبه سمت راست بدنه گوشی مستقر هستند. بی‌تردید گلکسی A54 مجهز به اسکنر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر خواهد بود. بدنه این گوشی با ضخامت 8.2 میلی‌متری خود در مقایسه با گلکسی A53 حدودا 0.1 میلی‌متر ضخیم‌تر است. البته این موضوع به معنای استفاده از باتری بزرگتر بوده و در نتیجه انرژی مورد نیاز گلکسی A54 از طریق یک باتری 5100 میلی‌آمپرساعتی تامین خواهد شد.

منبع/ آی‌تی‌رسان

ارسال نظرات
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
وبگردی