کد خبر: ۳۱۹۶۰
|
۰۱ آذر ۱۴۰۱ | ۱۷:۳۰

LG نخستین مانیتور OLED 240 هرتزی را معرفی کرد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که شرکت ال‌جی نخستین مانیتور OLED 240 هرتزی خود را با قیمت ۹۹۹ دلار معرفی کرد.

به گزارش «نبض فناوری»، شرکت LG اخیراً مانیتور گیمینگ OLED را با نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز به وب‌سایت خود اضافه کرد، به احتمال زیاد در آینده نزدیک اطلاعات بیشتری در مورد این محصول در دسترس افراد قرار خواهد گرفت.

این مانیتور ۲۷ اینچی که LG UltraGear 27GR95QE-B نام دارد، دارای وضوح تصویر ۱۴۴۰ * ۲۵۶۰ پیکسل است؛ ۹۸.۵ درصد از فضای رنگی DCI-P۳ را پوشش می‌دهد و نسبت کنتراست آن ۱۵۰۰۰۰۰:۱ است. مانیتور جدید ال‌جی از فناوری‌های AMD FreeSync و Nvidia G-Sync پشتیبانی می‌کند.

مانیتور گیمینگ جدید ال‌جی به پایه ویژه‌ای مجهز شده است که از قابلیت امکان تنظیم ۱۱ سانتی‌متری ارتفاع و چرخش ۲۰ درجه‌ای استفاده می‌کند. این محصول دارای دو درگاه HDMI و یک درگاه DisplayPort است و از USB3.0 و جک SPDIF نیز بهره می‌برد.

شرکت ال‌جی پیش از این نیز مانیتورهایی با نرخ نوسازی بالا را تولید کرده است به طوری که مانیتورهای ۴۲ و ۴۸ اینچی 4K با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز را عرضه کرده است. مدتی پیش نیز مانیتور فوق‌عریض ۳۴ اینچی OLED با نرخ نوسازی ۱۷۵ هرتز را تولید کرد.

ال‌جی اولین شرکتی است که مانیتور OLED240 هرتزی را تولید می‌کند که برای نمایش بازی‌های FPS مناسب است. قیمت این محصول ۹۹۹ دلار است و ارزان‌تر از نیمی از مانیتورهای OLED موجود در بازار خواهد بود. ال‌جی قصد دارد محصول جدید خود را در سه ماهه اول سال ۲۰۲۳ میلادی عرضه کند.

منبع/ ایمنا

ارسال نظرات
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
وبگردی