کد خبر: ۳۱۹۶۵
|
۰۱ آذر ۱۴۰۱ | ۱۵:۵۴

نسخه ویژه سامسونگ Galaxy Z Flip 4 چه زمانی عرضه می‌شود؟

چند هفته پیش شرکت سامسونگ نسخه ویژه گوشی سامسونگ Galaxy Z Flip 4 را با نام Maison Margiela به صورت رسمی معرفی کرد.

به گزارش «نبض فناوری»، چند هفته پیش شرکت سامسونگ نسخه ویژه گوشی سامسونگ Galaxy Z Flip 4 را با نام Maison Margiela به صورت رسمی معرفی کرد؛ به نظر می‌رسد که از تاریخ اول دسامبر نیز آن را عرضه خواهد کرد، اما قیمت آن هنوز مشخص نشده است. گوشی هوشمند جدید دارای روکش سفید مات است و لوگوی Maison Margiela روی آن تعبیه شده است.

شرکت سامسونگ یک قدم فراتر رفته و نرم‌افزار دستگاه را به گونه‌ای طراحی کرده است که تصاویر پس‌زمینه و آیکون‌های منحصربه‌فرد را شامل می‎‌شود. با این وجود درحال‌حاضر مشخص نیست که آیا این محصول با رابط کاربری One UI 5.0 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید ۱۳ یا با One UI 4.1 مبتنی بر اندروید ۱۲ عرضه می‌‎شود.

مشخصات نسخه ویژه گوشی سامسونگ Galaxy Z Flip 4 Maison Margiela هنوز مشخص نشده است، اما احتمالاً مدل استاندارد گلکسی زد فلیپ چهار با پردازنده کوالکام Snapdragon 8 Gen 1 Plus، هشت گیگابایت حافظه رم و حداکثر ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی عرضه می‎‌شود. دو سنسور دوربین ۱۲ مگاپیکسلی در پنل پشتی و یک دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی در پنل جلویی آن قرار دارد. انرژی مورد نیاز این دستگاه احتمالاً از یک باتری ۳۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با فناوری شارژ سریع ۲۵ واتی تأمین می‎‌شود.

منبع/ ایمنا

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 28 اسفند 1403 پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین
وبگردی