کد خبر: ۳۱۹۹۴
|
۰۲ آذر ۱۴۰۱ | ۱۵:۱۰
همزمان با برگزاری نمایشگاه تخصصی محصولات حوزه تلکام و مخابرات؛

معاون وزیر ارتباطات روسیه از پارک فناوری پردیس بازدید کرد

امروز چهارشنبه ۲ آذر ماه معاون وزیر ارتباطات روسیه و هیات تجاری همراه، علاوه بر بازدید از پارک از نمایشگاه تخصصی محصولات حوزه تلکام و مخابرات شرکت های ایرانی بازدید کردند.

به گزارش «نبض فناوری»، روابط عمومی پارک فناوری پردیس اعلام کرد، هیات دولتی و تجاری روسیه با حضور در پارک فناوری پردیس از نمایشگاه دستاوردهای فناوری شرکت های دانش بنیان و فناور ایرانی بازديد کردند. این هیئت متشکل از الکساندر شویتوف معاون وزیر ارتباطات روسیه و تعدادی از شرکت های حوزه تلکام و مخابرات روسی بود.

نمایشگاه تخصصی تلکام و مخابرات با حضور ۳۶ شرکت ایرانی برپا شد و مسئولان و شرکت های روسی ضمن بازدید از آخرین دستاوردهای جدید این شرکت ها با مدیران آنها به گفتگو پرداختند.

در پایان و پس از بازدید از نمایشگاه، جلسه ای با حضور هیئت روسی، رئیس پارک فناوری پردیس، امین رضا خالقیان مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل پارک و رضا حسنی مدیرکل توسعه اقتصاد وزارت ارتباطات در خصوص برنامه های آتی دو کشور در حوزه ارتباطات و فناوری برگزار شد.

شایان ذکر است، دو طرف از شرکت‌های متقابل برای حضور در پارک کشور خود ( پارک فناوری پردیس ایران و پارک اسکولکوا روسیه) دعوت کردند.

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
وبگردی