کد خبر: ۳۱۹۹۷
|
۰۲ آذر ۱۴۰۱ | ۱۷:۳۸

فروشگاه اینترنتی آی موبایل

در زندگی فعلی و روزمره ما داشتن یک تلفن همراه هوشمند بسیار واجب است؛ زیرا اکثر کارها با همین اینترنت و چند کلیک ساده انجام خواهد شد. امروزه بازار خرید آنلاین تلفن همراه بسیار گرم شده است. دیگر نیازی نیست راه زیادی را بکوبید و به اقصی نقاط شهر بروید تا از یک فروشگاه، تلفن همراه خود را انتخاب کنید. همچنین به دلیل تفاوت‌های قیمتی بسیار زیاد در موبایل فروشی‌های شهر، پیدا کردن یک فروشگاه منصف و معتبر به صورت حضوری، بسیار سخت و وقت گیر خواهد بود.

اگر به دنبال یک فروشگاه اینترنتی موبایل هستید که هم از لحاظ ضمانت و معتبر بودن و همچنین از نظر قیمت بسیار مناسب و منصفانه باشد، می‌توانیم بگوییم که فروشگاه اینترنتی آی موبایل درجه یک است. این فروشگاه با ارائه قیمت‌های عالی و مناسب و پیشنهادهای بسیار زیاد در زمینه انتخاب گوشی هوشمند، دست شما را برای یک خرید تضمینی باز گذاشته است. وجود نماد اعتماد الکترونیک سایت در آی موبایل، خود بیانگر آن است که هر نوع خرید شما معتبر و کاملا قانونی و با تضمین بالا می‌باشد. در ادامه مقاله، ما شما را برای یک خرید راحت و بدون دردسر راهنمایی کرده و نکات لازم را برای انتخابی عالی در اختیارتان قرار داده‌ایم.

نکات لازمی که هنگام خرید تلفن همراه هوشمند باید بدانید!

قبل از خرید هر چیزی لازم است که ابتدا در مورد آن وسیله تحقیق کنیم و اطلاعات کاملی نسبت به ویژگی‌های محصول و قیمت آن داشته باشیم. خرید یک گوشی هوشمند برای پاسخگویی نیازهای روزمره زندگی انسان واجب است. لازم است دقت کنید هر وسیله دیجیتالی نیازمند نگهداری و مراقبت است؛ زیرا در صورت آسیب بسیار قابل فرسایش خواهد بود. اکنون در ادامه با شما را با مراحل مهمی که خریدتان را از یک فروشگاه اینترنتی راحت‌تر می‌کند، آشنا می‌کنیم.

فروشگاه اینترنتی آی موبایل با تاکید بر تضمین بهترین قیمت بازار

با توجه به پیشرفت روز‌افزون تکنولوژی به‌خصوص در حوزه موبایل فروشگاه اینترنتی بسیاری راه‌اندازی شده‌اند. فروشگاه اینترنتی آی موبایل باهدف رضایتمندی مشتریان در زمینه انواع موبایل و کالای دیجیتال، فعالیت خود را آغاز کرده است و به صورت آنلاین با تاکید بر تضمین بهترین قیمت بازار، به مشتریان خود این اطمینان را می‌دهد که خریدی مطمئن را داشته باشند. همچنین برای رفاه حال شما، ضمانت 7 روزه بازگشت کالا را نیز خواهد داد.

فروشگاه اینترنتی آی موبایل

انواع برند گوشی موبایل

مراکز و فروشگاه‌های بسیاری در بازار، انواع گوشی موبایل را به فروش می‌رسانند. فروشگاه اینترنتی آی موبایل از مدل‌ها و برند‌های مختلف روز دنیا، با تضمین بهترین قیمت بازار، آماده خدمت‌رسانی به مشتریان عزیز است.

فروش بسیاری از برندهای گوشی قیمت مصوب و مشخصی ندارد به همین دلیل است که در فروشگاه‌های مختلف هزینه موبایل متفاوت است. با این حال لیست قیمت آی موبایل را می‌توانید در سایت مشاهده کرده و با سایر فروشگاه‌‌ها مقایسه کنید.

از جمله برند گوشی‌هایی که این روزها بسیار پرفروش بوده و در دست اغلب مردم دیده می‌شود، شیائومی است. این برند که به تازگی جایگاه خوبی نزد ایرانیان به دست آورده کاربرد بسیار بالایی نسبت به قیمت خود دارد. آی موبایل همچنین روزانه پیشنهاد‌های شگفت‌انگیزی از محصولات خود در سایت قرار می‌دهد که می‌توانید از این فرصت بهره لازم را ببرید.

با توجه به اینکه بازار موبایل همیشه شلوغ است و برای خرید نیز افراد سردرگم می‌شوند، بهترین راه خرید به‌صورت اینترنتی بوده تا در زمان صرفه‌جویی شود. خرید آنلاین گوشی باید از سایت‌های معتبر انجام شود تا رضایتمندی بالایی را ایجاد کند.

پیش‌تر؛ وقتی صحبت از تلفن‌ همراه می‌شد، رقابت اصلی بین سامسونگ و اپل بود اما رفته‌رفته بازار آن‌ها تغییر کرد و برندی به نام شیائومی پا به عرصه گذاشت. پیش‌تر، سامسونگ مدل‌های مختلف میان‌رده را با قیمت‌های متفاوت عرضه کرده بود و در مقابل شیائومی نیز با همین کیفیت  و کارایی مدل‌هایی را روانه بازار کرد که سبب رقابتی بزرگ شد.

حتما برای خرید گوشی همراه بین دوراهی شیائومی و سامسونگ مانده‌اید که کدام‌یک می‌تواند کارایی بهتری داشته باشد. همیشه این کار مشکل بوده است و مقایسه آن برای افراد کار آسانی نبوده است. در واقع بیشترین کالای دیجیتال مصرفی در جهان سامسونگ است و محصولات متنوعی را عرضه می‌کند.

خرید آنلاین موبایل شیائومی

با ورود برند چینی شیائومی به بازار، گوشی‌های هوشمند رقابت بزرگی با سامسونگ در کشورهای مختلف مثل هند، آسیای جنوبی و اروپا به‌راه انداختند و این دو برند استراتژی و خط تولید شبیه به یکدیگر داشتند. با این حال، سامسونگ به دلیل قدیمی‌تر بودن در این صنعت، محبوبیت بیشتری را به دست آورده است. اما شیائومی نیز بسیار قدرتمند است و به نسبت کیفیت، قیمت مناسب‌تری دارد.

هر دو برند در فروشگاه اینترنتی آی موبایل موجود است و می‌توانید برای خرید گوشی شیائومی با بهترین قیمت بازار با ما همراه باشید.

فروشگاه اینترنتی آی موبایل تلاش می‌کند تا بهترین محصولات را به صورت آنلاین به مشتریان خود عرضه کند و همواره با شعار بهترین قیمت بازار توانسته رضایتمندی بسیاری را به خود جلب کند.

فروشگاه اینترنتی آی موبایل

۱. میزان هزینه و بودجه‌ خود را در نظر بگیرید.

اول از همه کاری که باید بکنید این است که پس انداز خود را چک کنید و یک تلفن همراه مطابق همان بودجه‌ای که دارید در نظر بگیرید. تلفن همراه در انواع و اقسام و برندهای متفاوت وجود دارد که قیمت هر کدام بر اساس ویژگی‌ها و قابلیت‌هایشان متفاوت خواهد بود. بررسی بودجه می‌تواند انتخاب برند مورد نظر را راحت‌تر کند.

۲. از یک تلفن همراه هوشمند چه انتظاراتی دارید؟

بر اساس نیازهای خود بهتر است برند و سطح آن را انتخاب کنید. برای مثال اگر فقط برای تماس و پیامک و یا استفاده از پیامرسان‌ها آن را نیاز دارید می‌توانید یک مدل ساده‌تر و مناسب‌تر را انتخاب کنید. اگر برای یک عکاسی حرفه‌ای نیازمند هستید، پس باید مدلی را در نظر بگیرید که دوربین قوی و مناسبی داشته باشد.

اگر برای بازی و یا سرگرمی می‌خواهید بهتر است به دنبال مدلی با پردازنده بسیار قوی بگردید. البته امروزه آنقدر در زمینه گوشی‌های دیجیتالی پیشرفت و تحول وجود دارد که اکثر ویژگی‌های عالی در یک مدل جای گرفته است. اما توجه به نکات ظریف‌تر مانند میزان حافظه، پردازنده‌ها، نوع دوربین و غیره می‌تواند خرید شما را راحت‌تر کند.

۳. ویژگی‌های آن را حتما در سایت ببینید و بررسی کنید.

بعضی از فروشگاه‌های اینترنتی موبایل، در ارائه ویژگی‌ها و نکات لازم در هر زمینه‌ای صادق بوده و تمام نکاتی را که برای خرید لازم است در اختیار مشتری قرار می‌دهد. فروشگاه اینترنتی آی موبایل که جزو بهترین‌ها برای یک خرید تضمینی است، با در اختیار گذاشتن ویژگی‌ و قابلیت هر محصول، دست شما را در انتخابی مطمئن باز گذاشته است. برند مورد نظر خود را در سایت‌ فروشگاه اینترنتی جستجو کنید و تمام قابلیت‌هایی که دارد را با دقت بررسی کنید تا در هنگام خرید دچار مشکل نشوید.

۴. از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر با نماد اعتماد الکترونیک خرید کنید.

مواظب باشید زیرا خطر سارقان اینترنتی در کمین است! سایت‌های اینترنتی قلابی که با فروش محصولات فیک با قیمتی آنچنانی، مشتریان را به دام می‌اندازند روز به روز رو به افزایش است. در هر صفحه‌ای که وارد می‌شوید حتما نماد الکترونیک را در آنجا چک کنید.

مطمئن‌ترین راه برای یک خرید تضمینی که تمام ویژگی‌های محصولات دلخواه شما را صادقانه بیان کرده و با قیمتی منصفانه به شما ارائه می‌دهد، خرید از فروشگاه آی موبایل است که تضمین بهترین قیمت بازار را دارد. انواع گوشی‌های سامسونگ و برند‌های دیگر و حتی خرید گوشی‌های شیائومی با بهترین قیمت بازار را در این وب‌سایت، مشاهده خواهید کرد.

فروشگاه اینترنتی آی موبایل

چگونه می‌توان تلفن همراه هوشمند اصل را از تقلبی تشخیص داد؟

امروزه با ایجاد طرح رجیستری که برای جلوگیری کردن از گوشی‌های قاچاق اجرا شده است، دیگر به راحتی و رایگان می‌توانید متوجه شوید که محصول خریداری شده اصل و یا تقلبی و فیک می‌باشد. چندین روش ساده که بر روی تمامی مدل‌ها قابلیت اجرا خواهد داشت را برایتان در ادامه شرح داده‌ایم. البته فراموش نکنید که خرید محصول از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر و قانونی، قابل اعتماد بوده اما باز هم جهت اطمینان انجام مراحل زیر خیال شما را راحت‌تر خواهد کرد.

۱. کد IMEI محصول خود را بررسی کنید.

حتما بلافاصله بعد از آن که گوشی به دستتان رسید، آن را روشن کنید و کد دستوری #06#* را شماره گیری کنید. بعد دکمه تماس را فشار بدهید. یک شناسه IMEI برایتان ظاهر می‌شود. آن را یادداشت کنید و یا عکس بگیرید. بر روی جعبه گوشی خود نیز شناسه‌های IMEI درج شده است که در این جا شما باید شناسه‌ای را که عکس گرفته یا یادداشت کرده‌اید را با شناسه روی جعبه کارتن مطابقت دهید. اگر جفت شناسه‌ها دقیقا مشابه هم بود و هیچ کدام از رقم‌هایش کم، زیاد و یا فرق نداشت، آن وقت محصول شما اصل می‌باشد.

۲. برای اصل بودن محصول خود می‌توانید به روش‌های زیر استعلام بگیرید.

  • اپلیکیشن همتا را بر روی موبایل نصب کنید. شناسه IMEI را که بر روی جعبه کارتن وجود دارد، داخل اپلیکیشن وارد کنید و استعلام بگیرید.
  • می‌توانید به سایت اینترنتی همتا به نشانی ntsw.ir مراجعه نمایید و همان ارقام موجود در شناسه IMEI روی کارتن محصول را وارد کنید.
  • شناسه IMEI موجود بر روی کارتن را به سرشماره 777 پیامک بزنید.
  • کد #7777* را وارد کنید و بعد دکمه تماس را دوباره فشار دهید. در اینجا یک شناسه به شما داده می‌شود که باید آن را با ارقام موجود در شناسه IMEI جعبه مطابقت دهید.

فروشگاه اینترنتی آی موبایل

قبل از خرید گوشی شیائومی با بهترین قیمت بازار به نکات زیر توجه کنید.

یکی از برندهای شناخته شده برای گوشی موبایل هوشمند، شیائومی است که از سال 2010 پا به عرصه رقابت گذاشته و میدان را برای برندهای اپل و سامسونگ سخت‌تر کرده است. دقت کنید که خرید محصولات شیائومی از فروشگاه اینترنتی آی موبایل، علاوه بر یک قیمت منصفانه، تضمین کافی را برای یک عمر استفاده راحت در اختیار شما قرار می‌دهد.

با توجه به قیمت‌های بسیار بالا و هنگفتی که در زمینه موبایل‌های دیجیتالی است، شیائومی توانسته است با عملکردی عالی و قیمتی بسیار مناسب، طرفداران زیادی در ایران داشته باشد. برخی از خصوصیات و نکات لازم جهت این محصول در ادامه ذکر شده است که شما را به سمت خریدی مطمئن سوق می‌دهد. جهت خرید گوشی شیائومی با بهترین قیمت بازار به فروشگاه اینترنتی آی موبایل مراجعه کنید.

۱. رنگ بندی متنوع و طراحی منحصر به فرد

شرکت شیائومی با ایده‌های خلاق و بسیار موفق، موبایل‌هایی به دنیا معرفی کرده است که نسبت به سایر برندها طراحی منحصر به فرد و رنگ بندی‌های جذاب‌تری دارد. این رنگ بندی نسبت به سایرین بیشتر بوده، به همین دلیل طرفداران بسیار زیادی را به سمت خود جذب کرده است.

در ابتدا گوشی‌های تولید شده با کمی وزن بالا و ابعادی بیشتر بودند که به مرور زمان تا به الان کلی تغییرات شگفت انگیز در آن ایجاد شده است‌. البته از همان ابتدا هم محصولات اولیه به دلیل عملکرد و طرح زیبایی که داشتند، توانیتند مخاطبان زیادی را به سمت خود جذب کنند.

۲. قیمتی بسیار منصفانه و اقتصادی با عملکردی بالا

اگر بخواهید یک محصولی که عملکرد نسبتا بالا و عالی داشته باشد در مدل‌های دیگر پیدا کنید، قطعا با دیدن قیمت آن‌ها چشم‌هایتان میخکوب خواهد شد! شیائومی با یک سیاست کاربلد و خوب توانسته است عملکرد و پردازش مدل‌های خود را بالا ببرد و در این بین یک قیمت اقتصادی در برابر مشتریان بگذارد تا خود را به برندی محبوب در عرصه فروش موبایل تبدیل کند. لیست قیمت موبایل در فروشگاه‌های اینترنتی قابل مشاهده است که می‌توانید این تفاوت قیمت را با ویژگی‌های عالی آن مشاهده کنید‌.

۳. سرعت بالای پردازنده CPU و GPU

مغز گوشی که تمام فعالیت‌های نرم افزاری و سخت افزاری را انجام می‌دهد، تمام دستورات را به CPU و GPU آن می‌فرستد‌. ممکن است در برخی از برندها بعد از مدتی استفاده کردن، پرندازه گوشی ضعیف شو  و سرعت آن پایین بیاید. در گوشی‌های شیائومی با توجه به مدل‌های مختلف، اکثریت آن‌ها پردازنده قوی دارند که دیگر نیاز نیست نگران صفحه لمس و یا تاچ، حافظه و فعالیت‌های متفرقه‌ای که با آن انجام می‌دهید شوید.

۴. بهره‌مندی از باتری‌های باکیفیت

اگر جزو کسانی هستید که در طول روز زیاد با موبایل خود کار می‌کنید، پس حتما به دنبال خرید یک ندل یا برندی هستید که باتری باکیفیتی با ظرفیت بالا داشته باشد. خوشبختانه شیائومی به فکر این ویژگی محبوب در بین مخاطبان بوده است و توانسته علاوه بر سخت افزار و نرم افزار عالی، در کنار آن باتری‌های قدرتی به همراه فناوری فست شارژ تولید کند.

  • به صورت کلی شیائومی، جدیدترین و جزو بهترین مدل‌های گوشی همراه هوشمند است که در بین ایرانیان با یک قیمت اقتصادی و به صرفه، بسیار طرفدار دارد.

فروشگاه اینترنتی آی موبایل

نکات مهم در خرید موبایل با برند سامسونگ در فروشگاه‌های اینترنتی

یکی از متداول‌ترین برندهای خرید موبایل، سامسونگ است که تمامی سطح‌های تلفن همراه و وسایل‌های دیگر را در زمره خط تولید خود قرار داده است. محصولاتی لوکس که در رده‌های قیمتی متفاوت وجود دارند، از قیمت متوسط تا خیلی بالا نیز وجود دارد که طرفداران بسیار زیادی هم داراست. آنقدر تنوع در تلفن‌های همراه هوشمند سامسونگ زیاد است که انتخاب را سخت‌تر خواهد کرد‌.

سری‌های متفاوت سامسونگ از نوع گلکسی a، گلکسی s، گلکسی m، گلکسی نوت و زد فولد همگی ویژگی‌های مشابه و متفاوتی دارند که با مراجعه به وب‌سایت و کلیک بر روی محصول و یا مدل مورد نظر، می‌توانید تمام مشخصات و ویژگی‌های آن را مشاهده نمایید. قیمت هر مدل متفاوت خواهد بود. اعتماد، شناخت و در دسترس بودن جهانی این برند، تنوع گسترده محصولات، پشتیبانی کردن از محصولات سخت افزاری و نرم افزاری و وجود لوازم جانبی، باعث شده است تا سامسونگ به یک برند محبوب تبدیل شود.

تنوع گسترده فروش انواع برند‌های موبایل و تبلت در فروشگاه اینترنتی آی موبایل

در این وب‌سایت شما می‌توانید انواع مختلفی از برندها و مدل‌های متفاوت گوشی را مشاهده کنید. حتی موبایل‌های ساده قدیمی نیز وجود دارد که اگر در جایی پیدا نکردید و به دنبال خرید آن هستید، در این وب‌سایت جامع می‌توانید پیدا کنید. برندهای متفاوتی مانند اپل، سامسونگ، شائومی، انواع تبلت‌ها در اینجا وجود دارد که با چند کلیک ساده تمام ویژگی‌ها و اطلاعات آن نمایش داده می‌شود.

سخن آخر

یکی از نیازهای روزمره در زندگی امروزه انسان موبایل هوشمند است که برای تسهیل امور روزانه زندگی، واقعا لازم و ضروری می‌باشد. آنقدر تنوع و گستردگی در برندهای مختلف تلفن همراه زیاد است که انتخاب را واقعا برای همه سخت می‌کند. فکر کنید می‌خواهید به مغازه بروید و تمام ویژگی‌های هر مدل و برند را از فروشنده سوال کنید! قطع به یقین این کار از حوصله و زمان خارج خواهد بود و چنین امکاناتی را برای شما رقم نخواهد زد.

علاوه بر آن باید چندین روز زمان بگذارید و سطح شهر را کامل بگردید تا یک محصول مطابق با میل خود و بر اساس بودجه مورد نظرتان پیدا کنید. پس با توجه به بستر فضای مجازی، وجود فروشگاه‌های اینترنتی واقعا موهبت بزرگی هستند. دیگر نیاز نیست نگران این باشید که از بقیه محصولات جا مانده‌اید و دیگری را بررسی نکرده‌اید.

برای یک خرید مطمئن ابتدا بودجه اقتصادی خود را در نظر بگیرید و بعد به یک وب‌سایت ایمن و مطمئن مراجعه کنید. فروشگاه اینترنتی آی موبایل، یکی از بهترین و معتبرترین فروشگاه‌ها می‌باشد که به شما در یک خرید عالی کمک زیادی خواهد کرد. این سایت با ارائه قیمت‌های منصفانه و بسیار به صرفه، به راحتی توانسته مخاطبان زیادی را به سمت خود جذب کند. در این سایت، شما بدون دردسر و به راحتی با چند کلیک ساده، لیستی از بهترین قیمت‌های بازار از موبایل را در اختیار و پیش روی خود خواهید داشت.

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
وبگردی