کد خبر: ۳۲۰۱۳
|
۰۳ آذر ۱۴۰۱ | ۱۸:۳۰

تبلت نوکیا T21 عرضه شد

تبلت نوکیا T21 که در اندونزی عرضه شد، دارای صفحه‌نمایش 2K، پردازنده هشت هسته‌ای، چهار گیگابایت حافظه رم و سیستم‌عامل اندروید ۱۲ است.

به گزارش «نبض فناوری»، نوکیا اخیراً یک تبلت جدید در کنار دو گوشی هوشمند به نام Nokia C21 Plus و Nokia C31 را در اندونزی معرفی کرد، این شرکت تبلت جدیدی را نیز وارد بازار کرده است. با وجود اینکه تبلت نوکیا T21 چند ماه پیش معرفی شد، اکنون وارد بازار اندونزی شده است. این محصول فقط در یک رنگ خاکستری عرضه می‎‌شود، قیمت آن تقریباً ۲۱۰ دلار است و از ماه دسامبر به فروش می‌رسد.

تبلت نوکیا T21 دارای بدنه آلومینیومی سخت است و به صفحه‌نمایش ۱۰.۳۶ اینچی IPS LCD با وضوح ۱۲۰۰ * ۲۰۰۰ پیکسل و روشنایی ۴۰۰ نیت مجهز شده است. تبلت ذکر شده به پردازنده هشت هسته‌ای UNISOC T612 با پردازنده گرافیکی Mali-G57 مجهز شده است، این محصول با چهار گیگابایت حافظه رم LPDDR۴ و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی عرضه می‌شود. البته با استفاده از کارت حافظه microSD می‌توان حافظه آن را تا ۵۱۲ گیگابایت افزایش داد. با این وجود نسخه اندونزی تبلت جدید نوکیا فقط با ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‎‌شود.

تبلت نوکیا T21 دارای یک دوربین پشتی هشت مگاپیکسلی با فوکوس خودکار به همراه فلاش LED است. در قسمت جلویی آن نیز یک دوربین هشت مگاپیکسلی برای گرفتن عکس سلفی و تماس ویدئویی تعبیه شده است. این دستگاه دارای استاندارد IP52 است، بنابراین در برابر گردوغبار و آب مقاوم است. تبلت نوکیا T21 با استفاده از سیستم‌عامل اندروید ۱۲ اجرا می‎‌شود، انرژی مورد نیاز آن نیز از طریق یک باتری هشت هزار و ۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‎‌شود و از فناوری شارژ سریع ۱۸ واتی پشتیبانی می‌کند.

منبع/ ایمنا

ارسال نظرات
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
وبگردی