کد خبر: ۳۲۰۷۴
|
۰۶ آذر ۱۴۰۱ | ۲۰:۳۰

پوکو X5 5G گواهینامه 3C را دریافت کرد

گوشی هوشمند پوکو X5 5G پس از دریافت گواهینامه اداره ملی استاندارد هندوستان (BIS) و کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) اکنون در وبسایت آژانس رگولاتوری 3C چین نیز رویت شده است.

به گزارش «نبض فناوری»، هم‌اکنون پوکو در آستانه رونمایی از گوشی پوکو C50 در بازار هندوستان قرار دارد. این گوشی اقتصادی جانشین پوکو C31 به‌شمار می‌رود. از این گذشته برند چینی در تدارک رونمایی از یک گوشی میان‌رده با نام پوکو X5 5G است.

بر اساس گزارشات، پوکو X5 5G به‌زودی روانه بازار می‌شود. با این‌حال پوکو کماکان سرگرم برنامه‌ریزی برای عرضه این محصول طی روزهای آینده است. گوشی جدید سری X پوکو پیش‌تر در چند وبسایت صدور گواهینامه‌های مختلف رویت شده است. ماه گذشته این گجت به‌همراه برخی مشخصات کلیدی آن در پایگاه داده IMEI رویت شد. شایان به ذکر است که بر اساس اطلاعات مندرج در فهرست IMEI، مدل جهانی این گوشی دارای شماره مدل 22101320G خواهد بود. همچنین ورژن هندی پوکو X5 5G از شماره مدل 22101320I استفاده خواهد کرد.

اکنون پوکو X5 پیش از معرفی رسمی در 2 وبسایت صدور گواهینامه موسوم به 3C و IMDA رویت شده است. ظاهرا پوکو در حال برنامه‌ریزی برای رونمایی از پوکو X5 5G در آینده‌ای نزدیک است. فهرست 3C تائید می‌کند که دستگاه آینده دارای شماره مدل 22101320C بوده و با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 67 واتی روانه بازار خواهد شد. جهت یادآوری بایستی خاطرنشان کرد که پوکو X4 5G در بازار هندوستان عرضه نشد؛ اما در عوض پوکو X4 پرو 5G در دسترس مشتریان هندی قرار گرفت. این گوشی از اتصال 5G و فناوری شارژ سریع 67 واتی پشتیبانی می‌کند.

متاسفانه فهرست IMDA به هیچ‌گونه اطلاعات مهمی در رابطه با این گوشی اشاره نکرده است. با این‌حال دریافت تائیدیه IMDA سند بزرگ دیگری دال بر عرضه پوکو X5 5G در آینده نزدیک است.

پوکو X5 5G گواهینامه 3C را دریافت کرد

بر اساس اطلاعات ارائه شده توسط وبسایت FCC، پوکو X5 5G مجهز به ماژول دوربین مستطیلی‌شکل روی پنل پشتی خود خواهد بود. بعلاوه این دستگاه از یک باتری 4900 میلی‌آمپرساعتی بهره خواهد برد؛ اما بر اساس گزارش وبسایت Times Now، پوکو در تبلیغات خود احتمالا ظرفیت این باتری را 5000 میلی‌آمپرساعت اعلام خواهد کرد.

همچنین فهرست FCC نشان می‌دهد که پوکو X5 5G از چندین باند فرکانسی 5G شامل n7، n38، n41، n77، n78 و n5 پشتیبانی خواهد کرد. از جنبه نرم‌افزاری نیز این گوشی مجهز به رابط کاربری MIUI 14 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 13 خواهد بود. توان پردازشی این دستگاه احتمالا از طریق تراشه قدرتمند اسنپدراگون 778G پلاس تامین خواهد شد. این گجت مجهز به یک پنل IPS LCD بوده و نمایشگر مذکور احتمالا از نرخ نوسازی 120 هرتزی پشتیبانی خواهد کرد. احتمالا طی روزهای آینده شاهد انتشار جزئیات بیش‌تری پیرامون پوکو X5 5G در فضای وب خواهیم بود.

پوکو X5 5G گواهینامه 3C را دریافت کرد

پوکو X5 5G گواهینامه 3C را دریافت کرد

منبع/ آی‌تی‌رسان

ارسال نظرات
رئیس کل دادگستری استان تهران اعلام کرد رای پرونده رمزارز جعلی «کینگ‌مانی» صادر شد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 27 فروردین 1403 ریزش بیت‌کوین ادامه دارد؟
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 25 فروردین 1403 ریزش اتریوم و بیت‌کوین
وبگردی