کد خبر: ۳۲۱۲۰
|
۰۸ آذر ۱۴۰۱ | ۱۴:۳۰

گوشی هوشمند iQOO Neo 7 SE چه ویژگی‌هایی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی هوشمند iQOO Neo 7 SE با باتری دو سلولی ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی عرضه خواهد شد.

به گزارش «نبض فناوری»، گوشی IQOO Neo 7 SE همراه با iQOO 11 و iQOO 11 Pro دوم دسامبر در چین عرضه خواهد شد. اخیراً Neo7 SE با شماره مدل V2238A در پلتفرم TENAA پدیدار شده است، بنابراین بعضی از ویژگی‌هایی آن مشخص شده است. گوشی iQOO Neo7 دارای صفحه‌نمایش ۱۲۰ هرتزی AMOLED است و از تراشه Dimensity8200 قدرت می‌گیرد، این تراشه با رم LPDDR5 و حافظه ذخیره‌سازی UFS3.1 همراه شده است.

ابعاد این گوشی هوشمند ۸.۵۸ * ۷۶.۹ * ۱۶۴.۸۱ میلی‌متر است و وزن آن ۱۹۳ گرم است. این محصول دارای صفحه‌نمایش ۶.۷۸ اینچی با رزولوشن +Full HD است از تراشه Dimensity8200 بهره می‌برد و با هشت، ۱۲ یا ۱۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه است. گوشی هوشمند ذکر شده با سیستم‌عامل Android13 OS اجرا می‎‌شود.

گوشی هوشمند iQOO Neo7 SE دارای یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی است، یک دوربین سه‌گانه نیز در پنل پشتی آن تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با یک جفت دوربین دو مگاپیکسلی می‌شود. یک اسکنر اثرانگشت نیز زیر نمایشگر این محصول تعبیه شده است، انرژی مورد نیاز آن نیز با استفاده از یک باتری دو سلولی ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده می‌کند و از فناوری شارژ سریع ۱۲۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

گوشی هوشمند IQOO Neo 7 SE در سه نسخه عرضه می‌شود؛ نسخه اول با هشت گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی، نسخه دوم با هشت گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی و نسخه سوم با ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

منبع/ ایمنا

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
وبگردی