کد خبر: ۳۲۱۴۶
|
۰۹ آذر ۱۴۰۱ | ۱۴:۱۲

شانزدهمین کنفرانس بین‌المللی مدیریت فناوری و نوآوری

مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، برنامه «همکاری با متخصصان و کارآفرینان ایرانی خارج از کشور» را که تحت عنوان connect شناخته می‌شود، به منظور انتقال دانش، تجربه و تخصص متخصصان ایرانی به داخل کشور، اجرا می‌کند.

به گزارش «نبض فناوری»، این برنامه با همکاری دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها، پارک‌های فناوری، شرکت‌های فناور، مراکز رشد و نوآوری و مؤسسات منتخب کشور، به عنوان پایگاه میزبان، از همکاری متخصصان در قالب طرح‌های مختلف نظیر برگزاری سخنرانی و کارگاه تخصصی، تأسیس شرکت نوپا (استارتاپ)، اشتغال در شرکت‌های فناور و … حمایت می‌کند.

انجمن مدیریت فناوری و نوآوری ایران، به عنوان نهاد فعال در حوزه مدیریت فناوری و نوآوری، سالانه کنفرانس مدیریت فناوری و نوآوری را برگزار می‌کند که بزرگ‌ترین گردهم‌آیی متخصصان و مدیران این حوزه در کشور است. کلیه متخصصان ایرانی خارج از کشور و متخصصان بین‌المللی علاقه‌مند می‌توانند جهت هم‌افزایی علمی، فناوری و اقتصادی در این کنفراس شرکت به حضور برسانند.

دوازدهمین دوره بین‌المللی و شانزدهمین دوره ملی مدیریت فناوری و نوآوری در تاریخ ۲۳ و ۲۴ آذر ماه ۱۴۰۱ در محل پارک فناوری پردیس و با محوریت “در مسیر رشد اقتصادی دانش‌بنیان“، با تمرکز بر زنجیره ارزش در اکوسیستم و همکاری شرکت‌های بزرگ و کوچک و نقش تحول دیجیتال در ارتقای بهره‌وری برگزار خواهد شد.

این کنفرانس شامل بخش‌های متنوعی از جمله سخنرانی کلیدی داخلی و خارجی، ارائه مقالات و تجربیات شرکت‌های ایرانی، نشست‌های تخصصی، کارگاه‌های تخصصی و فرصت مشاوره با متخصصان و مدیران این حوزه است.

علاقه‌مندان جهت شرکت در این رویداد و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب‌سایت http://conference.iramot.ir مراجعه کرده و با ایمیل‌های iramotconference@gmail.com و iramot2022@gmail.com مکاتبه کنند.

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
وبگردی