کد خبر: ۳۲۱۵۵
|
۰۹ آذر ۱۴۰۱ | ۱۷:۳۲

کارگروه لندتک به کمیسیون لندتک تبدیل می‌شود

پس از بررسی فعالیت ها و عملکرد کارگروه لندتک در جلسه شهریور ماه رسته خدمات فناوری اطلاعات و موافقت اعضای رسته در خصوص تغییر ماهیت کارگروه به کمیسیون مستقل و با تصویب هیئت مدیره سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران، کارگروه لندتک در کمیسیون فین‌تک، به کمیسیونی مستقل با عنوان لندتک تبدیل می‌شود.

به گزارش «نبض فناوری»، روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران اعلام کرد، از ابتدای تشکیل دوره دوم کمیسیون فین‌تک کارگروه‌هایی ذیل این کمیسیون شکل گرفت. یکی از این کارگروه‌ها، کارگروه لندتک بود که با حضور بازیگران اصلی حوزه لندتک و BNPL ایران شکل گرفت. این کارگروه در این مدت تلاش کرد تا منافع صنفی همه فعالان حوزه لندتک و BNPL ایران را دنبال کند.

اکنون با توجه به فعالیت‌های این کارگروه و با مصوبه هیئت مدیره این کارگروه به کمیسیون تبدیل می‌شود. در همین راستا از همه کسب‌وکارهای حوزه لندتک، BNPL و تامین مالی خرد ایران دعوت می‌شود با عضویت در کمیسیون لندتک منافع صنفی خود را از طریق این کمیسیون دنبال کنند. مهلت ثبت‌نام در این کمیسیون تا پایان روز چهارشنبه، 23 آذرماه جاری خواهد بود.

گفتنی است کمیسیون تازه تاسیس لندتک در کنار سایر کمیسیون‌های رسته خدمات فناوری اطلاعات نظیر فین‌تک، تجارت الکترونیکی و ... در این رسته فعالیت می‌کند.

ثبت درخواست عضویت در کمیسیون لندتک

ارسال نظرات
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
وبگردی