کد خبر: ۳۲۲۰۱
|
۱۱ آذر ۱۴۰۱ | ۱۷:۳۰

تغییرات جذاب MIUI 14 فاش شد؛ روان، ایمن و پرآپشن‌تر از همیشه!

به نظر می‌رسد که به روزرسانی رابط کاربری شیائومی برای اندروید 13 گوشی‌های هوشمند این برند در راه بوده و اکنون تغییرات جذاب MIUI 14 طبق اطلاعاتی فاش شده است.

به گزارش«نبض فناوری»زمان عرضه آخرین نسخه از رابط کاربری سفارشی اندرویدی شیائومی یعنی MIUI 14 بسیار نزدیک است. شکی نیست که این سازنده تجهیزات تکنولوژی محور اصلی چینی خیلی دیر به این کار دست زده است، اما به هر حال بهتر از هرگز انجام ندادن آن است. قرار بود سیستم عامل اندروید 13 در تاریخ 1 دسامبر (10 آذر ماه) در کنار رابط کاربری جدید شیائومی عرضه شود، اما به دلیل شرایط پیش بینی نشده این زمان به تعویق افتاد. همانطور که منتظر اعلام تاریخ جدید عرضه آن هستیم، تغییرات جذاب MIUI 14 برای اندروید 13 به صورت آنلاین فاش شده است. در ادامه نگاهی به این تغییرات خواهیم داشت.

تغییرات جذاب MIUI 14

Kacper Skrzypek تغییرات کاملی را در مورد به‌روزرسانی MIUI 14 به اشتراک گذاشته است. این نشان می‌دهد که رابط کاربری جدید تغییرات جالبی را با خود به ارمغان می‌آورد. لازم به ذکر است که MIUI 14 حجم کمی خواهد داشت و فضای ذخیره‌سازی کمتری را مصرف می‌کند. معماری سیستم بهبود یافته‌ای در این رابط کاربری وجود دارد که ظاهراً عملکرد برنامه‌های از پیش نصب شده و برنامه‌های شخص ثالث را در عین صرفه جویی در مصرف انرژی ارتقا می‌دهد.

تغییرات جذاب MIUI 14

 

علاوه بر این، تغییرات لو رفته نشان می‌دهد که این سیستم‌عامل با گزینه‌های شخصی‌سازی بیشتر و فرمت‌های ویجت جدید برای ترکیب‌ امکانات بیشتر ارائه می‌شود. کاربران اکنون می‌توانند متن‌ها را از هر تصویر گالری کپی کنند.

حریم خصوصی و امنیت کلی نیز بهبود یافته است. اکنون، بیش از 30 عملکرد از حریم خصوصی رمز گذاری شده گسترده، بدون هیچ داده‌ای در فضای ابری ذخیره شده و همه اقداماتی که به صورت محلی روی دستگاه انجام می‌شوند را پشتیبانی می‌کنند.

تغییرات جذاب MIUI 14 همچنین به چیزی به نام «آیکون‌های فوق العاده» اشاره می‌کند. گفته می‌شود که این‌ها ظاهر جدیدی به صفحه اصلی می‌دهند. جالب خواهد بود که ببینیم کار کردن با این‌ها چگونه است. یکی دیگر از چیزهایی که توجه ما را به خود جلب می‌کند، تصویر حیوان خانگی یا گیاه صفحه اصلی است. احتمالاً یک ویجت به شکل گیاهی یا حیوان خانگی متحرک است که می‌تواند به صفحه اصلی اضافه شود.

تغییرات جذاب MIUI 14

شیائومی همچنین قابلیت اتصال بین دستگاه‌ها را بهبود بخشیده است و اتصال ایرفون به تلفن، تبلت و تلویزیون و جابه‌جایی یکپارچه بین این دستگاه‌ها را آسان‌تر کرده است. دستیار صوتی MI AI نیز اصلاح شده است. این دستیار صوتی اکنون می‌تواند وظایف پیچیده‌ای را انجام دهد، به ترجمه، فیلتر کردن تماس‌های اسپم و موارد دیگر کمک کند.

منبع: تکراتو

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
وبگردی