کد خبر: ۳۲۲۳۸
|
۱۳ آذر ۱۴۰۱ | ۱۵:۲۹
با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی صورت می‌گیرد؛

ثبت نام در پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان در هفتمین نمایشگاه جامع کشاورزی ایران

پاویون اختصاصی شرکت‌های دانش‌بنیان در هفتمین نمایشگاه جامع کشاورزی ایران با محوریت سامانه‌های نوین آبیاری(ماشین‌آلات، نهاده‌ها و کشت‌های گلخانه‌ای برپا می‌شود.

به گزارش «نبض فناوری»، صندوق نوآوری و شکوفایی اعلام کرد، هفتمین نمایشگاه جامع بین‌المللی کشاورزی ایران Iran Agri Show 2023 برای تحقق حرکت یکپارچه شرکت‌ها و استارت‌آپ‌ها در راستای رفع نیازها و مسائل حوزه مهم کشاورزی برپا خواهد شد.
در این نمایشگاه که از 19 تا 22 دی ‌ماه 1401 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌‎المللی تهران برگزار می‌شود، شرکت‌های دانش بنیان فعال در حوزه کشاورزی با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی و در قالب یک پاویون اختصاصی به نمایش توانمندی‌ها و آخرین محصولات و دستاوردهای خود می‌پردازند.
علاقه‌مندان برای حضور در این پاویون اختصاصی می‌توانند با مراجعه به سایت صندوق نوآوری و شکوفایی ثبت‌نام کنند و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09178513564 تماس بگیرند.
آخرین مهلت پیش‌ثبت‌نام برای حضور در این پاویون 25 آذر ماه اعلام شده است. گفتنی است پاویون اختصاصی شرکت‌های دانش‌بنیان ظرفیت محدودی دارد و اولویت با شرکت‌هایی است که زودتر تقاضای حضور خود را اعلام کنند.
لازم به ذکر است برپایی پاویون‌های شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه‌های داخلی یکی از خدمات صندوق نوآوری و شکوفایی در راستای توسعه بازار شرکت‌های دانش‌بنیان است که طی آن شرکت‌های منتخب می‌توانند از تخفیف 90 درصدی در تامین هزینه‌های مربوط به شرکت در نمایشگاه‌ها برخوردار شوند و به معرفی محصولات و دستاوردهایشان بپردازند.
هماهنگی برای حضور و بازدید مسئولان کشور و هیئت‌های تجاری داخلی و خارجی و همچنین برگزاری جلسات مذاکرت تجاری با مشتریان بزرگ، بخشی از خدماتی است که در این پاویون‌ها به شرکت‌های دانش‌بنیان ارائه می‌‌شود.

ثبت نام در پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان در هفتمین نمایشگاه جامع کشاورزی ایران

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
وبگردی