کد خبر: ۳۲۲۷۶
|
۱۵ آذر ۱۴۰۱ | ۱۴:۴۶

تبلت Doogee T20 به‌زودی عرضه می‌شود

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که تبلت Doogee T20 با نمایشگر 2K و تراشه Unisoc T616 این ماه عرضه خواهد شد.

به گزارش «نبض فناوری»، شرکت چینی تولیدکننده لوازم الکترونیکی Doogee که بیشتر به دلیل تولید گوشی‌های هوشمند مقاوم خود شناخته شده است، اخیراً تبلت Doogee T20 را معرفی کرده است. این محصول تا قبل از پایان سال میلادی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

تبلت Doogee T20 دارای صفحه‌نمایش ۱۰.۴ اینچی با رزولوشن 2K خواهد بود، در حالی که تبلت T10 با رزولوشن +FHD عرضه شده است. تراشه مورد استفاده در تبلت جدید ذکر شده Unisoc Tiger 616 است که با ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی UFS 2.1 همراه شده است. یک دوربین سلفی هشت مگاپیکسلی روی نمایشگر قرار گرفته شده است در حالی که یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی در پنل پشتی تعبیه شده است.

تبلت Doogee T20 با استفاده از سیستم‌عامل Android 12 اجرا می‌شود و از اتصالات WiFi 802.11 a/b/g/n/ac، بلوتوث ۵.۰ و GPS بهره می‌برد. انرژی مورد نیاز این محصول از طریق یک باتری ۸۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود و از فناوری شارژ سریع ۱۸ وات نیز بهره می‌برد. دستگاه ذکر شده از یک کیبورد مجزا پشتیبانی می‌کند، البته کاربران باید آن را جداگانه تهیه کنند.

۲۲ دسامبر، ۵۰۰ تبلت Doogee T20 با قیمت ویژه ۱۴۹ دلار در آمریکا عرضه می‎‌شود، پس از آن قیمت به ۱۷۹ دلار افزایش پیدا می‌کند.

منبع/ ایمنا

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
وبگردی