کد خبر: ۳۲۲۷۸
|
۱۵ آذر ۱۴۰۱ | ۱۶:۰۵

دوره آموزشی «انتقال تجارب و مهارت‎های مالیاتی» برگزار می‌شود

کمیسیون مالیات سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران با همکاری موسسه حقوقی امید رحمت حق دوره آموزشی «انتقال تجارب و مهارت‎های مالیاتی» را برای مدیران مالی این سازمان برگزار می‌کند.

به گزارش «نبض فناوری»، روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران اعلام کرد، با توجه به مصوبه کمیسیون مالیات سازمان نظام صنفی رایانه‏ای استان تهران در مورد یکسان نبودن اطلاعات مالیاتی اعضا، با همکاری موسسه امید رحمت حق به عنوان مشاور حوزه مالیاتی اولین دوره آموزش انتقال تجارب و مهارتهای مالیاتی برگزار می‌شود.

این دوره ویژه مدیران عامل و مدیران مالی شرکت‏های دارای عضویت معتبر سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران است و مطابق سرفصلی که در پیوست خبر قرار دارد برگزار می‏شود.

دوره آموزشی انتقال تجارب و مهارتهای مالیاتی در قالب 24 جلسه دو ساعته در هر هفته و به مدت شش ماه به صورت غیرحضوری در روزهای شنبه ساعت 14 تا 16 برگزار خواهد شد.

هزینه شرکت در این دوره 10 میلیون ریال و مهلت ثبت‌نام تا پایان آذر ماه جاری خواهد بود. شروع دوره نیز از تاریخ 10 دی ماه 1401 است.

به همین منظور از تمامی اعضای سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران دعوت می‌شود از طریق تکمیل فرم ثبت نام، آمادگی خود را جهت حضور در این دوره اعلام کنند.

گفتنی است پس از بررسی و تطبیق اطلاعات، دعوتنامه و اطلاعات تکمیلی حضور در جلسه به صورت پیامک و ایمیل برای متقاضیان ارسال خواهد شد. همچنین متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن 88734499 داخلی 302 (آقای درخشنده) تماس بگیرند.

فرم درخواست حضور در دوره آموزش انتقال تجارب و مهارت‎های مالیاتی

دوره آموزشی «انتقال تجارب و مهارت‎های مالیاتی» برگزار می‌شود

ارسال نظرات
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
وبگردی