کد خبر: ۳۲۲۸۲
|
۱۵ آذر ۱۴۰۱ | ۱۹:۰۴

مشاور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان در توسعه همکاری‌های صنایع و معادن منصوب شد

با حکم معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهوری؛ "مشاور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان در توسعه همکاری‌های صنایع و معادن" منصوب شد.

به گزارش «نبض فناوری»، با حکم روح الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهوری؛ ابراهیم سوزنچی کاشانی به عنوان مشاور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان در توسعه همکاری‌های صنایع و معادن منصوب شد.

درمتن این حکم آمده است؛

نظر به مراتب شایستگی و تجارب، به موجب این حکم شما را به عنوان " مشاور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان در توسعه همکاری‌های صنایع و معادن" منصوب می کنم. امید است با توسعه همکاری های فرادستگاهی و تعامل سازنده با سایر بخش ها و ستادهای معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان، زمینه گسترش کاربردها فناوری های نوین با هدف ایجاد صنایع فناوری بنیان و نوآور ایجاد شود.

از درگاه خداوند متعال دوام توفیقات جنابعالی را در پیروی ازمنویات حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و سیاست های دولت مردمی خواستارم.

مشاور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان در توسعه همکاری‌های صنایع و معادن منصوب شد

ابراهیم سوزنچی در کارنامه اجرایی و مدیریتی خود مسوولیت های متعددی از جمله؛ قائم مقام پژوهشکده سیاستگذاری علم، فناوری و صنعت دانشگاه صنعتی شریف، معاون خط مشی گذاری و راهبری اجرا، ستاد علم و فناوری دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی، عضو هیات مدیره هلدینگ صنعتی- معدنی آتیه صبا، صندوق بازنشستگی کشوری، مشاوره در دهها طرح پژوهشی و صنعتی و معدنی در سازمانها و ارگانهای مختلف، مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و عضو شورای اسلامی شدن دانشگاهها، شورای ستاد راهبری نقشه جامع علمی کشور، شورای راهبردی علم، فناوری و نوآوری دفاعی- امنیتی کشور را داراست.

همچنین از دیگر سوابق علمی ایشان می‌توان به دکترای سیاستگذاری و مدیریت علم، تکنولوژی و نوآوری، دانشکده مدیریت و اقتصاد، مرکز تحقیقات سیاستگذاری علم، تکنولوژی و نوآوری (SPRU)، دانشگاه ساسکس (Sussex University)، انگلستان، عضو هیات علمی دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه صنعتی شریف و تالیف بیش از 60 مقاله و کتاب در حوزه‌های مختلف اشاره کرد.

ارسال نظرات
به شکل یک سیگنال الکتریکی؛ کشف جی پی اس در مغز انسان
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 19 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین به سمت صعود حرکت می‌کند؟
با ثبت شکایت در دادگاه فدرال؛ تیک تاک در مقابل کاخ سفید قد علم کرد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 18 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین صعودی ماند؟
دسترسی به اطلاعات پرسنل؛ وزارت دفاع انگلیس هک شد
در جلسه بررسی آخرین وضعیت فیبرنوری قم مطرح شد؛ پوشش کامل فیبرنوری استان قم ظرف یک هفته آینده انجام می شود
پژوهش جدید «دانشگاه ایالتی واشنگتن» نشان داد استفاده از ChatGPT برای ارزیابی مشکل قلبی عاقلانه نیست!
وبگردی