کد خبر: ۳۲۲۸۴
|
۱۶ آذر ۱۴۰۱ | ۱۰:۳۰

اتحادیه اروپا به مدل تبلیغات در فیس بوک و اینستاگرام گیر داد

روزنامه وال استریت ژورنال به نقل از منابع آگاه گزارش کرد رگولاتورهای اتحادیه اروپا اعلام کرده‌اند که اپلیکیشن‌های فیس بوک و اینستاگرام گروه متا پلتفرمز، نباید تبلیغات شخصی سازی شده بر اساس فعالیت دیجیتالی کاربران را بدون رضایت آنها نمایش دهند.

به گزارش «نبض فناوری»، یک منبع آگاه به رویترز گفت: بنا بر تصمیم محرمانه دیده بان حریم خصوصی اتحادیه اروپا، متا نمی‌تواند تبلیغات را بر اساس داده شخصی، نمایش دهد و باید موافقت کاربران را برای این اقدام جلب کند.

این تصمیم اتحادیه اروپا، ممکن است میزان داده‌ای که متا می‌تواند برای فروش تبلیغات شخصی سازی شده، به آنها دسترسی پیدا کند را محدود کند.

بر اساس گزارش رویترز، این منبع آگاه اظهار کرد: کمیسیون حفاظت از داده اروپایی که رگولاتور حریم خصوصی اتحادیه اروپاست، به رگولاتور حریم خصوصی ایرلند که تصمیم نهایی را صادر خواهد کرد، یک ماه فرصت داده است. تصمیم این رگولاتور احتمالا شامل جریمه های سنگین خواهد بود.

منبع/ ایسنا

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 10 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده سقوط است؟
در آخرین گزارش درآمد «تجارت الکترونیک پارسیان» در کدال، درآمد و فروش 438 میلیارد تومانی «رتاپ» در فروردین ماه
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۹۵ درصدی در دوره یکماهه فروردین ۱۴۰۳ نسبت به دوره مشابه سال قبل
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
وبگردی