کد خبر: ۳۲۳۱۳
|
۱۷ آذر ۱۴۰۱ | ۱۳:۰۰

مشخصات و زمان عرضه سامسونگ گلکسی M04 در وبسایت آمازون اعلام شد

سامسونگ در تدارک عرضه گوشی گلکسی M04 برای بازار هندوستان است. این دستگاه یک مدل پایین‌رده با برچسب قیمتی کمتر از 9 هزار روپیه خواهد بود. اکنون سامسونگ با انتشار یک تبلیغ در وبسایت هندی آمازون بالاخره زمان عرضه گلکسی M04 را اعلام کرده است.

به گزارش«نبض فناوری» سامسونگ در تدارک عرضه گوشی گلکسی M04 برای بازار هندوستان است. این دستگاه یک مدل پایین‌رده با برچسب قیمتی کمتر از 9 هزار روپیه خواهد بود. اکنون سامسونگ با انتشار یک تبلیغ در وبسایت هندی آمازون بالاخره زمان عرضه گلکسی M04 را اعلام کرده است.

بر اساس جزئیات مندرج در اعلامیه تبلیغاتی، گلکسی M04 در ساعت 12 ظهر روز 9 دسامبر (18 آذر ماه) در هندوستان عرضه خواهد شد. بعلاوه در صفحه اختصاصی مربوط به گلکسی M04 برخی مشخصات کلیدی این گوشی فاش شده است. بر این اساس مدل جدید سری M با مدل‌های رنگی سبز (Sea Green) و آبی (Shadow Blue) در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت. بعلاوه این دستگاه مجهز به 8 گیگابایت رم (شامل رم مجازی) و 128 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود.

سامسونگ گلکسی M04 مجهز به پیکره‌بندی دوربین دوگانه روی پنل پشتی بوده و دوربین جلویی آن نیز درون یک ناچ قطره‌ای شکل تعبیه شده است. دکمه پاور و کلیدهای تنظیم میزان بلندی صدا نیز روی لبه سمت راست بدنه گوشی قرار دارند. بعلاوه صفحه راه‌اندازی شده برای گوشی ادعا می‌کند که گلکسی M04 با قیمت‌گذاری کمتر از 9 هزار روپیه عرضه خواهد شد. بر اساس گزارشات پیشین به‌نظر می‌رسد که این مبلغ معادل 8999 روپیه خواهد بود. سایر جزئیات مربوط به دستگاه در هاله‌ای از ابهام قرار دارند. اکنون به بررسی کلیه مشخصات شایعه شده برای گلکسی M04 تا به امروز می‌پردازیم:

سامسونگ گلکسی M04 به احتمال فراوان مجهز به یک نمایشگر 6.5 اینچی با رزولوشن اچ‌دی پلاس و ناچ قطره‌ای شکل خواهد بود. بر اساس پیش‌بینی‌ها توان پردازشی این مدل از طریق تراشه هلیو P35 ساخت شرکت مدیاتک به‌همراه حداکثر 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی تامین می‌شود. پیکره‌بندی دوربین پشتی دوگانه سامسونگ گلکسی M04 احتمالا شامل سنسورهای 13 و 2 مگاپیکسلی بوده و دوربین جلویی نیز از یک حسگر 5 مگاپیکسلی بهره خواهد برد. همچنین تقریبا با اطمینان می‌توان اعلام کرد که انرژی مورد نیاز این گوشی از طریق یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی تامین خواهد شد. نهایتا پیش‌بینی می‌شود که سامسونگ گلکسی M04 با سیستم‌عامل اندروید 12 گو ادیشن روانه بازار شود.

منبع:آی  تی رسان

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 اردیبهشت 1403 صعود رمزارزهای پیشروی جهان
به دلیل عدم پیروی از مقررات؛ ترکیه گوگل را جریمه کرد
همراه با ارائه چندین ویژگی دسترسی جدید اپل «ردیابی چشم» را به آیفون‌ها و آی‌پدها می‌آورد
وبگردی