کد خبر: ۳۲۳۶۶
|
۲۰ آذر ۱۴۰۱ | ۱۵:۲۸

۲۴۶ محصول فناورانه برای ورود به بازار حوزه سلامت تولید شد

برای ایجاد بازار پایدار به دو عنصر عرضه و تقاضای مداوم نیاز است و عدم وجود ارتباط درست و کامل میان این دو؛ نتیجه‌ای جز ایجاد بازاری نامتعادل و ناپایدار نخواهد داشت.

به گزارش «نبض فناوری»، به عقیده کارشناسان؛ شناسایی بازار هدف یکی از گام‌های اولیه و مهم برای فروش محصولات و عرضه خدمات است. در واقع بازاریابی هدفمند به کسب‌وکارها امکان می‌دهد پیام تجاری خود را بر روی بازار خاصی متمرکز کنند تا احتمال خرید محصول خود را نسبت به سایر بازارها بیشتر کنند.

شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور به عنوان بنگاه‌های اقتصادی نوین و تاثیرگذار در اقتصاد کشور نیز به این بازاریابی هدفمند نیاز دارند اما همه آنها نه امکان دستیابی به این بازار و نه توانایی برقراری ارتباط مستقیم با مشتریان بالقوه خود که معمولا در دل صنایع بزرگ کشور زیست می‌کنند را ندارند. به همین دلیل به کارگزارانی نیازمند هستند که بتوانند آنها را در این مسیر و اتصال به بازار هدف یاری کنند.

شبکه فن‌بازار معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری یکی از مجموعه‌هایی است که با معرفی بازار هدف به عرضه کنندگان فناوری در عرصه‌های مختلف؛ چند سالی است که به توسعه بازار این مجموعه‌ها کمک کرده‌اند.

یکی از حوزه ها؛ عرصه سلامت است که در حال حاضر 246 محصول فناورانه را به ثبت رسانده و آمادگی ورود به بازار مصرف و تقاضا را دارد. محصولاتی دانش‌بنیان و مبتنی بر دانش و تخصص که می‌توانند نیازهای مختلفی از صنایع را پاسخ دهند.

محصولاتی چون دستگاه ضدعفونی کننده دست، دستگاه ضدعفونی و تصفیه هوای خودرو، ماساژور ارگونومیک کف پا، پالس اکسیمتر انگشتی، پمپ سرنگی هوشمند، سیستم عامل تشخیص و غربالگری گرفتگی عروق توسط سیگنال های حیاتی بدن، دانش فنی فرمولاسیون انواع دارو های گیاهی، ضد کف صنعتی ویژه دیگ‌های بخار فشار متوسط و بالا و غیره از جمله این محصولات هستند.

ارسال نظرات
به شکل یک سیگنال الکتریکی؛ کشف جی پی اس در مغز انسان
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 19 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین به سمت صعود حرکت می‌کند؟
با ثبت شکایت در دادگاه فدرال؛ تیک تاک در مقابل کاخ سفید قد علم کرد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 18 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین صعودی ماند؟
دسترسی به اطلاعات پرسنل؛ وزارت دفاع انگلیس هک شد
وبگردی