کد خبر: ۳۲۳۶۷
|
۲۰ آذر ۱۴۰۱ | ۱۷:۰۸

معرفی تغییرات در سرچ گوگل

تغییراتی برای رابط کاربری جستجوی گوگل در راه است که در ادامه برخی از آن ها را توضیح خواهیم داد.

به گزارش «نبض فناوری»، رابط کاربری برنامه جستجوی گوگل ظاهر جدیدی پیدا می کند. به گفته پلیس اندروید، گوگل در حال آزمایش برخی تغییرات در اپلیکیشن از جمله نوار جستجوی ضخیم تر است. نمادهای جستجوی صوتی و Google Lens روی نوار باقی می‌مانند.

همچنین در تغییر جدید، علاوه بر دور نوار جستجو، یک  نمادچرخ فلک مستقیماً در زیر آن با پیشنهادهای میانبر مانند «جستجوی تصاویر صفحه‌نمایش اخیر از کتابخانه‌تان»، دریافت کمک برای تکالیف خود با استفاده از دوربین و لنز گوگل، نحوه شناسایی آهنگ‌ها و موارد دیگر وجود دارد.

این پیشنهادها می‌توانند به شما در مورد کارهایی که جستجوی گوگل می‌تواند انجام دهد (و شاید شما از آن‌ها نمی‌دانستید) بگوید. آنها همچنین می توانند فرآیند را شروع کنند و با یک ضربه زدن روی صفحه، توپ را به چرخش درآورند.

همچنین یک نماد زنگ در کنار تصویر نمایه شما در سمت راست بالای صفحه نمایش است. روی آن ضربه بزنید تا اعلان‌های مربوط به همه موضوعاتی را که در گوگل مشترک شده‌اید ببینید. پیشرفت‌های دیگری در این برنامه وجود دارد، از جمله امکان نمایش نتایج جستجو حتی قبل از اتمام تایپ است. به خاطر داشته باشید که موردی که در حال حاضر در برنامه جستجوی گوگل در دسترس است، این چیزی نیست که به شما پیشنهادهایی را برای جستجو در هنگام تایپ نشان دهد. تفاوت این است که با ویژگی جدید، جستجوی گوگل سعی می کند حتی قبل از اتمام تایپ آن در نوار جستجو، بفهمد که به دنبال چه چیزی هستید و قبل از اتمام کار نتایج را به شما نشان می دهد. 

در حال حاضر مشخص نیست که آیا گوگل تغییرات فوق الذکر در رابط کاربری جستجو را برای همه منتشر می کند یا این که بخشی از یک تست است.

برچسب ها: گوگل جستجو
ارسال نظرات
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
وبگردی