کد خبر: ۳۲۳۹۴
|
۲۲ آذر ۱۴۰۱ | ۱۴:۰۱

هفته پژوهش عرصه‌ای برای ارائه دستاوردهای زیست‌بوم فناوری و نوآوری است

به مناسبت هفته پژوهش و فناوری پارک فناوری پردیس معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری برنامه‌های متنوعی برای معرفی دستاوردهای علمی و فناورانه کشورمان اجرایی می کند.

به گزارش «نبض فناوری»، نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی دانش‌آموزی، برگزاری تورهای فناوری، پرده‌برداری از تندیس برگزیدگان جایزه مصطفی، برگزاری پنل های انتقال تجارب کارآفرینی از جمله برنامه‌های این هفته است.

در این هفته اساتید، دانشجویان، معلمان و دانش‌آموزان با حضور در برنامه‌های متنوع با زیست بوم فناوری و نوآوری و دستاوردهای آن در کشور آشنا می‌شوند. همچنین این مخاطبان از ظرفیت ایجاد شده برای حمایت از پژوهش‌های کاربردی و مساله محور و از آخرین فرصت‌های کارآموزی/کارورزی و اشتغال در شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور عضو پارک مطلع می‌شوند.

ارتباط مستقیم کارفرمایان با کارجویان، حمایت از پژوهش های کاربردی و مساله محور، برگزاری نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی دانش آموزان، بازدید از زیست بوم پارک فناوری پردیس، برگزاری پنل های انتقال تجارب کارآفرینی و برگزاری کارگاه های آموزشی برنامه هایی هستند که پارک برای هفته پژوهش و فناوری در نظر گرفته است.

اگر به مشارکت در این برنامه‌ها علاقه دارید برای اطلاع از جزییات آن به این آدرس مراجعه کنید.

ارسال نظرات
همزمان با نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی سکوی توسعه‌ نوآوری و فناوری صنعت پتروشیمی کشور رونمایی می‌شود
دادگاه ضدانحصار گوگل و وزارت دادگستری برگزار شد؛ احتمال جریمه غول فناوری به‌‌دلیل حذف مستندات مهم
رییس سازمان رگولاتوری اعلام کرد؛ تعهد اپراتورها برای پوشش فیبر نوری تا ۱۴۰۴
وبگردی