کد خبر: ۳۲۴۱۱
|
۲۳ آذر ۱۴۰۱ | ۱۸:۳۰

تمام اطلاعات و مشخصاتی که از اوپو Find N2 می‌دانیم

قبل از معرفی رسمی، بیایید نگاهی به تمام مشخصات اوپو Find N2 که تاکنون می‌دانیم، بیندازیم چراکه این گوشی به زودی در چین عرضه خواهد شد. با ما همراه باشید.

به گزارش «نبض فناوری»، گوشی اوپو Find N سال گذشته رونمایی شد و هنوز هم یکی از بهترین گوشی‌های تاشو بازار با کیفیت ساخت عالی، بسته شدن بدون فاصله اضافه‌ در لولا است.

این شرکت چینی اکنون در حال آماده‌ شدن برای ارائه دستگاه تاشو ممتاز بعدی خود یعنی Oppo Find N2 است و شکی نیست که این جانشین برای اثبات خود کارهای زیادی را باید انجام دهد.

دستگاه آینده دارای مکانیزم لولا ارتقا یافته و روکش چرم گیاهی جدید در پشت خواهد بود. انتظار می‌رود که این گوشی به یکی از سبک‌ترین گوشی‌های تاشو افقی با وزن کمتر از 240 گرم تبدیل شود.

تاریخ عرضه

اوپو تایید کرده است که Find N2 در تاریخ 15 دسامبر در چین عرضه می‌شود. این گوشی هوشمند با Find N2 Flip در روز دوم Oppo Inno عرضه خواهد شد.
این رویداد قرار است ساعت 4 بعد از ظهر به وقت GMT +8 آغاز شود. پخش زنده آن در Weibo و پلتفرم‌های پخش ویدیوی چینی خواهد بود، بنابراین علاقه‌مندان می‌توانند آن را دنبال کنند. بر خلاف Find N، انتظار می‌رود که جانشین این گوشی تاشو جدید به بازارهای جهانی نیز وارد شود.

طراحی و ساخت

گوشی اوپو Find N سال گذشته با طراحی و ابعاد منحصر به فرد عرضه شد. اگرچه این گوشی هوشمند تاشو به صورت افقی است، اما رویکرد متفاوتی نسبت به گلکسی زد فولد 4 دارد. زمانی که تا شود، بیشتر شکل مربعی به خود می‌گیرد که بدنه بسیار باریکی نیز دارد. این اتفاق، استفاده از گوشی را در حالت تا شده راحت‌تر می‌کند.

تمام اطلاعات و مشخصاتی که از اوپو Find N2 می‌دانیم

گوشی اوپو Find N2 نیز رویکرد مشابهی را دنبال خواهد کرد. این شرکت اخیرا یک تیزر ویدیویی منتشر کرده است که طراحی تاشو آن را نمایش می‌دهد. صفحه نمایش داخلی آن دارای یک پانچ دوربین در گوشه بالا سمت چپ خواهد بود و حاشیه‌های بسیار باریک در اطراف نمایشگر دارد. به نظر می‌رسد این دستگاه دارای حسگر اثر انگشت در کناره نیز باشد.
انتظار می‌رود که این گوشی هوشمند مانند نسل قبلی، از یک دوربین سه‌گانه اصلی برخوردار باشد. حتی ممکن است یک روکش چرم گیاهی جدید نیز در پشت داشته باشد.

مشخصات اوپو Find N2

اوپو هنوز مشخصات زیادی از گوشی تاشوی آینده را تایید نکرده است. البته هنوز هم به لطف اطلاعات فاش شده و شایعه‌ها می‌توانیم تصویر خوبی از مشخصات آن ترسیم کنیم. اطلاعات لیست شده Geekbench این گوشی نشان می‌دهد که علی‌رغم معرفی و عرضه نسل بعدی این تراشه یعنی اسنپدراگون 8 نسل 2، اوپو همچنان از پردازنده اسنپدراگون 8+ نسل 1 استفاده می‌کند.

اوپو Find N2 دارای صفحه نمایش داخلی 7.1 اینچی E6 AMOLED است که نرخ تازه سازی 120 هرتزی را نمایش می‌دهد. صفحه نمایش دوم دستگاه دارای صفحه نمایش 5.54 اینچی از نوع E6 AMOLED با نرخ تجدید 120 هرتز خواهد بود. برای مقایسه، نسخه قبلی آن دارای صفحه نمایش 5.9 اینچی کاور بود.

گوشی تاشو Oppo یک جفت دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی در هر صفحه نمایش خواهد داشت. در پشت، یک دوربین سه گانه با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی Sony IMX800 (1/1.56 اینچ) وجود خواهد داشت. همچنین یک لنز اولتراواید 48 مگاپیکسلی IMX581 با 114 درجه و یک لنز تله فوتو 32 مگاپیکسلی 2x نیز در کنار لنز اصلی قرار خواهد گرفت. این دستگاه دارای تراشه تصویربرداری سفارشی MariSilicon X و تنظیمات Hasselblad برای ویژگی‌های هوش مصنوعی و پردازش بهتر است.

در بخش امنیت، این گوشی هوشمند دارای حسگر اثر انگشت در دکمه جانبی خواهد بود. باتری 4520 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 67 واتی نیز در این گوشی قرار داده شده است. شایعات حاکی از آن است که Oppo ممکن است پشت گوشی تاشو را به پوشش چرم مصنوعی مجهز کند. البته ممکن است که یک نسخه شیشه‌ای نیز به صورت همزمان عرضه شود.

گفته می‌شود Oppo Find 2 با وزن سبک کمتر از 240 گرم وارد بازار می‌شود. در بخش نرم افزاری، این گوشی احتمالاً ColorOS 13 مبتنی بر اندروید 13 را اجرا خواهد کرد.

قیمت مورد انتظار اوپو Find N2

قیمت Oppo Find N2 هنوز یک راز نگه داشته شده است. ما می‌توانیم انتظار داشته باشیم که قیمت آن مشابه مدل قبلی خود باشد. برای مقایسه، Find N با قیمت 7699 ین (1104 دلار) عرضه شد.

در هر صورت، ما باید صبر کنیم تا در 15 دسامبر تمام جزئیات مربوط به تاشوی آینده Oppo را بیاموزیم. برای اطلاع از به‌روزرسانی‌ها همراه ما باشید.

منبع/ آی‌تی‌رسان

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 16 اردیبهشت 1403 زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد
همزمان با نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی سکوی توسعه‌ نوآوری و فناوری صنعت پتروشیمی کشور رونمایی می‌شود
دادگاه ضدانحصار گوگل و وزارت دادگستری برگزار شد؛ احتمال جریمه غول فناوری به‌‌دلیل حذف مستندات مهم
رییس سازمان رگولاتوری اعلام کرد؛ تعهد اپراتورها برای پوشش فیبر نوری تا ۱۴۰۴
وبگردی