کد خبر: ۳۲۴۲۵
|
۲۴ آذر ۱۴۰۱ | ۱۵:۳۰

تلویزیون جدید سامسونگ مجهر به نقاط کوانتومی رونمایی شد

شرکت سامسونگ نمایشگر منحصر به‌فرد خود موسوم به Neo Qled را در لندن رونمایی کرد. این نمایشگر حاوی نقاط کوانتومی است.

به گزارش «نبض فناوری»، این نمایشگر روشنایی بالایی داشته و از کنتراست شدید و رنگ واقعی و زنده بهره‌مند است. تلویزیون Neo Qled سامسونگ به هواداران فوتبال این امکان را می‌دهد تا ضمن تماشای تیم مورد علاقه خود، از جزئیات دیدنی و جذاب آن لذت ببرند.

Neo QLED از نقاط کوانتومی بهره می‌برد و همچنین دارای فناوری ماتریس کوانتومی است. نقاط کوانتومی کیفیت طبیعی تصویر را ارائه می‌دهند در حالی که فناوری ماتریس کوانتومی کنتراست دقیق‌تر همراه با روشنایی اوج بالاتر و سیاهی عمیق تر را برای بینندگان فراهم می‌کند. با بهره‌مندی از یک پردازنده قدرتمند AI، تلویزیون‌های Neo QLED سامسونگ می‌توانند به ۸k برسند و کیفیت تصویر و صدا را برای آنچه شما تماشا می‌کنید بهبود می‌بخشند.

علاوه بر این، این نمایشگر دارای Soundbar HW-Q۹۹۰B است که به طرفداران فرصتی بی‌نظیر می‌دهد تا صدا و تصویر عالی را تجربه کنند و تجربه سمعی و بصری خود را به سطح کاملاً جدیدی برسانند. با ویژگی اختصاصیQ-Symphony ، Soundbar صدای فراگیر شگفت‌انگیز استادیوم را بدون پیچیدگی ارائه می‌دهد.

برای جشن فوتبال امسال، سامسونگ در صفحه فیس بوک خود در انگلستان در حال برگزاری یک رقابت اجتماعی خواهد بود که در آن طرفداران می‌توانند این شانس را کسب کنند تا به سامسونگ KX در لندن بیایند و نیمه نهایی و فینال بزرگترین رویداد فوتبال جهان را تماشا کنند. غذا و نوشیدنی رایگان به نمایندگی از سامسونگ در طول بازی‌ها تهیه می‌شود و برندگان نیز ۳۰۰ پوند کوپن رستوران دریافت می‌کنند.

ژینا هیل، مدیر بازاریابی شرکت سامسونگ در بریتانیا گفت: «از طریق همکاری ما با TalkSport، یکی از رسانه‌های پیشرو برای ورزش در بریتانیا، امیدواریم که مصرف‌کنندگان جدید و موجود را جذب کنیم تا از مزایای Neo Qled لذت ببرند و تجربه جالبی از فناوری نقاط کوانتومی داشته باشند.»

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در اول اردیبهشت 1403 هاوینگ بیت‌کوین فرا رسید
به دلیل نگرانی از ایمنی داده‌ها؛ هلند استفاده از فیس‌بوک را ممنوع می‌کند
وبگردی